صفحه اصلي > معرفی خدمات حوزه فن آوری > سامانه کارکرد پرسنل 
 
 

سامانه مدیریت کارکرد پرسنل

  هدف اصلی از پیاده سازی این سامانه تعریف پروژه ها و ارجاع وظایف می باشد که طی آن برخلاف روش سنتی، اولویت وظایف، حجم وظایف ارجاع داده شده به افراد، گزارشات مرتبط با وظایف و مدت زمانی که اتمام وظیفه طول کشیده است به درستی مشخص می­شود.

  itsystem.sbmu.ac.ir


برخی ویژگیهای سامانه :

  • سهولت در تعریف پروژه­ ها و  وظایف مرتبط
  • امکان گزارش گیری از لیست پروژه های هرفرد
  • امکان مشاهده گزارشات کاری مرتبط با هر وظیفه
  • امکان تعریف پروژه ها و وظایف مربوطه
  • ثبت گزارشات مرتبط با پیشرفت پروژه
  • ثبت ورود، خروج، مرخصی و ماموریت
  • محاسبه اضافه کار پرسنل

نحوه بهره برداری از سامانه :

  1. مراجعه به سایت itsystem.sbmu.ac.ir توسط مدیر سیستم جهت تعریف پروژه، زمانبندی مربوطه، تعریف پرسنل و تخصیص پروژه به هر یک از پرسنل
  2. مراجعه پرسنل به سایت مذکور و تکمیل گزارشات روزانه در سیستم

 

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.(V 1.1)

تاریخ آخرین بروز رسانی:1394/10/15