1 2 3
 
                          تولستوی: در دنیا لذتی که با لذت مطالعه برابری کند ،وجود ندارد. 

 

منو اصلی
صفحه اصلي > کتابخانه > درباره کتابخانه > تکریم ارباب رجوع 
 
 

تکریم ارباب رجوع


رضایت مراجعین از خدمات ارائه شده توسط کتابخانه مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) به عنوان یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه این واحد تلقی می گردد. مؤلفه هایی از قبیل سرعت، دقت، صحت، کیفیت انجام امور مربوط به ارباب رجوع ، نحوه رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که ضمن جلب رضایت افراد، موجبات افزایش اعتماد آنها که بزرگترین سرمایه ما می باشند را نیز فراهم می سازد. کتابخانه مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) ضمن پیروی از این مؤلفه ها در راستای تکریم ارباب رجوع، به منظور ایجاد سازوکار لازم در ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به مراجعین، اقدامات زیر را مورد توجه قرار داده است:

  • اطلاع رسانی مناسب به مراجعین در زمینه نحوه ارائه خدمات از طریق تنظیم بروشور، راهنما ها،  استقرار سایت اطلاع رسانی و ...؛
  • بازنگری روش های انجام کار در جهت تسهیل ارائه خدمات به مراجعین با هدف مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع؛
  • تدوین منشور اخلاقی کتابخانه به منظور ایجاد برخورد مشفقانه با ارباب رجوع (تأیید و امضاء شده توسط واحد تکریم ارباب رجوع بیمارستان)؛
  • تدوین قوانین و مقررات و شفاف و مستند سازی نحوه ارائه خدمات به مراجعین (تأیید و امضاء شده توسط معاون محترم آموزشی بیمارستان)؛
  • نظرسنجی از شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی کتابخانه و گیرندگان مشاوره اطلاعاتی؛
  • نظرسنجی متناوب از مراجعین در ارتباط با رضایت مندی آنان از خدمات کتابخانه؛
  • توجه به پیشنهادات و انتقادات مراجعین در جهت بهینه سازی خدمات و جلب رضایت آنها؛
  • آموزش مداوم کارکنان در جهت افزایش توانایی های ارتباطی آنها با مراجعین و مشارکت آنها در دوره های تکریم ارباب رجوع در سطح دانشگاه؛
  • بالا بردن دانش حرفه ای کارکنان جهت ارائه خدمات با کیفیت برتر؛
  • رسیدگی به وضعیت فیزیکی و ایجاد محیطی دلپذیر، آراسته، تمیز و آرام بخش؛
  • پاسخگویی تلفنی و حضوری به مراجعین و راهنمایی آنها جهت دریافت بهینه خدمات؛
  • اتصال کتابخانه به پرتال کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مظور سهولت در جستجوی منابع کتابخانه؛
  • اختصاص اتاق مطالعه برای اعضای محترم هیئت علمی در کتابخانه ، مجهز به کامپیوتر، اینترنت و ...؛
  • ایجاد بخش سرویس مرجع مجازی و اشاعه گزینشی اطلاعات در وب سایت کتابخانه جهت ارائه خدمات دسترسی از راه دور.
   دانلود فایل : Respect.pdf           حجم فایل 443 KB
پیوندهای مهم
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پایگاه اطلاع رسانی دولت

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
 
مرکز پزشکی،آموزشی و درمانی امام حسین(ع)

آدرس :تهران -خیابان شهید مدنی
تلفن : 73430 - 021

فکس: 77557069 -021

© تمامی حقوق این سایت متعلق به مرکز پزشکی ،آموزشی و درمانی امام حسین(ع) می باشد.