شرح وظایف :
1- نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی.
2- صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها.
3- سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار ، تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی .
4- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن.
5- صدور دستورالعمل ها و ضوابط مربوط.
6- نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه.
7- شرکت در کمیسیونها، سمینارها، کمیته ها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق.
8- انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات، روشها، آموزش، طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به واحد تشکیلات جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.
9- تهیه مجموعه هدف، وظایف و پستهای سازمانی کارکنان بیمارستان و پیشنهاد آن به واحد تشکیلات جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت تائید آن.
10- انجام فعالیتهای لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین سازمان متبوع با همکاری واحد کارگزینی.
11- تشریک مساعی با واحدهای ذیربط در تنظیم آئین نامه، بخشنامه و ...
12- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف واحدهای تحت سرپرستی.
13- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر.
14- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات.
15- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری.
16- تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق.
17- نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان.
18- نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه.
19- همکاری در امر آموزش، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی.
20- نظارت بر امر آموزش کارکنان با همکاری مسئولین مربوطه.
21- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق.
|