سه شنبه ٢٤ تير ١٣٩٩ - 
1 2 3 4
 
منو اصلی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 324
 بازدید امروز : 136
 کل بازدید : 1466578
 بازدیدکنندگان آنلاين : 1
 زمان بازدید : 0.24
صفحه اصلي > درباره بيمارستان > فرم رضایت سنجی 
 
 

فرم سنجش میزان رضایتمندی بیماران بیمارستان مهدیه

با آرزوی سلامتی برای شما، پرسشنامه حاضر به منظور ارتقا کیفیت خدمات بیمارستان طراحی شده است. پاسخ های صادقانه شما می تواند راهگشای ما، در ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به بیماران باشد. اطلاعات این پرسشنامه کاملا محرمانه بوده و تاثیری بر روند درمان و مراقبت شما نخواهد داشد. خواهشمند است در هر مورد نظر یا پیشنهادی دارید مرقوم بفرمایید.
با تشکر از همراهی شما

توجه: کاربر گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است.

نام بخش : *
سوالات:
1- میزان رضایت از اطلاعات و آموزش های ارائه شده به شما توسط پزشکان؟ * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
2- میزان رضایت از اطلاعات و آموزش های ارائه شده به شما توسط پرستاران؟ * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
3- میزان رضایت از آموزش های ضروری قبل از ترخیص(مانند مثل زمان مراجعه بعدی و داروها و...)؟ * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
4- میزان رضایت از برخورد پزشکان؟ * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی

5- میزان رضایت از برخورد و رفتار پرستاران با شما؟

کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
6- میزان رضایت از میزان دسترسی به پزشک در مواقع نیاز شما؟ کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
7- میزان رضایت از دسترسی به پرستار و حضور او در مواقع لازم؟ * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
8- میزان رضایت، از کمک به شما در جابجایی و حرکت در بخش ؟ * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
9- میزان رضایت از عملکرد واحد پذیرش و ترخیص (سرعت انجام کار، دقت، احترام و ...)؟ * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
10- میزان رضایت از برخود کارکنان داروخانه ؟* کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
11- میزان رضایت از برخورد و نحوه ارائه خدمت پرسنل خدمات بخش؟ * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
12- میزان رضایت از از برخورد و عملکرد کارکنان انتظامات و نگهبانی؟ * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
13- میزان رضایت از بهداشت بخش اتاق(سرویس های بهداشتی، نظافت اتاق، تخت، یخچال و ....)؟ * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
14- میزان رضایت از فضای اتاق(تهویه (گرما و سرما)، نور و... * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
15- میزان رضایت از کیفیت غذای بیمارستان * کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
16- میزان رضایت از امکانات رفاهی مثل صندلی همراه، غذای همراه، نماز خانه و تلویزیون ...* کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاً ناراضی
17- میزان رضایت از هزینه های بیمارستان؟* کاملاً راضی راضی متوسط ناراضی کاملاًناراضی
18- آیا بیمارستان ما را برای مراجعه مجدد انتخاب و توصیه می کنید؟* بله خیر
19- آیا در زمان بستری برای تهیه لوازم و دارو به خارج از بیمارستان مراجعه کردید؟* بله خیر 
 

پیوندهای مهم
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری
------------------------------------------
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
------------------------------------------
پایگاه اطلاع رسانی دولت
------------------------------------------
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
------------------------------------------
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشــتی
مرکزپزشکی،آموزشی و درمانی مهدیه

آدرس : تهران - میدان شوش - خیابان فداییان اسلام - کوچه شیشه گر خانه - خیابان شهید رجب نیا
تلفن : 55062628 (11خط)
پست الکترونیک :

mahdiyeh_hospital@sbmu.ac.ir


© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.