بیانیه چشمانداز معاونت دانشجویی و فرهنگی معاونت دانشجویی در صدد است تا خدمات دانشجویی، رفاهی و فوق برنامه ای که در شان دانشجویان دانشکده می باشد ارائه دهد.
بیانیه مأموریت معاونت دانشجویی و فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی با تکیه بر مشارکت و همکاری دانشجویان عزیز و بهرهگیری از فناوریهای نوین، پاسخگوی نیازهای خدماتی و رفاهی دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی است.
اهداف بلند مدت معاونت دانشجویی و فرهنگی
1. افزایش میزان رضایتمندی از خدمات، برنامهها و فعالیتهای مرتبط با معاونت دانشجویی
2. ارتقاء اثربخشی و کارایی برنامه های معاونت دانشجویی
3. بهره مندی از امکانات مناسب در زمینه ارتقاء سطح فرهنگی دانشکده
4. تعامل بیشتر با مسئولین در سطح دانشکده و دانشگاه در راستای تامین امکانات رفاهی
5. ایجاد فرصت های مناسب برای مشاوره و راهنمایی دانشجویان
استراتژی های معاونت دانشجویی و فرهنگی
1. بهبود برنامهها و فعالیتهای خدماتی رفاهی و فوق برنامه دانشجویی
2. بهبود برنامهها و فعالیتهای سلامت دانشجویان
3. تقویت برنامهها و فعالیتهای تربیت بدنی
4. تقویت حضور دانشجویان در کمیته های صنفی و فرهنگی
5. جذب اعتبارات و کمکهای مالی خارج از دانشکده
6. تقویت مهارت های دانشجویان از طریق برگزاری دورههای آموزشی تخصصی
7. توسعه خدمات رفاهی مناسب به دانشجویان
8. همسویی و هم افزایی برنامه های فرهنگی با نهاد های فرهنگی دانشکده
برنامههای عملیاتی معاونت دانشجویی:
پیگیری بهبود برنامهها و خدمات ارائه شده در بخش خوابگاههای دانشجویی از طریق ستاد
بهبود شاخصهای مربوط به خوابگاههای دانشجویی
ایجاد صندوق قرض الحسنه دانشجویی
پیگیری افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت در خوابگاهها
مطالعه و پژوهش جهت بهبود و افزایش کیفی و کمی خدمات بهداشتی و روانشناختی
همیاری در سنجش و ارزیابی نیازهای بهداشتی و مشاورهای درمانی دانشجویان
ارائه خدمات مشاوره تخصصی در راستای پاسخگویی به نیازهای بهداشتی
برگزاری کارگاه های آموزشی جهت افزایش مهارت دانشجویان در عرصه های مختلف
تلاش برای افزایش سطح سلامت جسمی و روحی کارکنان و دانشجویان
افزایش زیرساختهای ورزش در حد فضای دانشکده
پیگیری ورزشهای همگانی، خوابگاهی، رقابتی و قهرمانی
شرکت در جشنوارههای فرهنگی، ورزشی همگانی و دروندانشگاهی
ساماندهی فعالیتهای فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر به طور خاص
ایجاد اتاق گفتگو برای مشاوره آنلاین برای دانشجویان شاهد وایثارگر
اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به منظور افزایش رضایت آنها
|