صفحه اصلي > اخبار 
 


دکتر میرزای رزاز: روابط عمومی ها متناسب با تنوع خدمات سازمان باید عملکرد متنوعی داشته باشند

دکتر میرزای رزاز: روابط عمومی ها متناسب با تنوع خدمات سازمان باید عملکرد متنوعی داشته باشند

دکتر سید جلال الدین میرزای رزاز استاد دانشگاه و از مدیران سابق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با حضور در دومین جشنواره سلام، به مختصری از اقدمات گذشته در حوزه روابط عمومی دانشگاه پرداخت.
وی با تقدیر از تلاش های هوشمند سفیدی مدیر وقت روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: در سال 76 وارد حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه شدم و با استفاده از امکانات وقت، تشکیلات مستقل روابط عمومی در دانشگاه شکل گرفت و آن را تا مراکز تابعه دانشگاه پیش بردیم.
دکتر رزاز در حوزه آموزش رسانه ای نیز گفت: از اساتید برجسته دانشگاه علامه طباطبایی برای آموزش نیروهای روابط عمومی بهره بردیم و بیش از 28 دوره آموزشی مدون روابط عمومی در دانشگاه برگزار شد.
این استاد دانشگاه اذعان داشت: زیر ساخت های حوزه روابط عمومی طی سال ها به مرور توسعه پیدا کرد و در راستای توسعه تعامل با مجموعه داخلی، نشریه نقل و نقد راه اندازی شد.
وی در خصوص شکل گیری و توسعه مجله داخلی دانشگاه گفت: این رسانه در دوران خلاء خبری در دانشگاه و به منظور شفافیت بیشتر برای نخستین بار بصورت روزنامه دیواری راه اندازی و پس از آن تا 200 شماره منتشر شد. وی گفت: این مجله تبدیل به یک شبکه اطلاع رسانی وسیع در مجموعه داخلی دانشگاه شد. 
دکتر رزاز همچنین با ذکر خاطره ای از هنرمند فقید مرتضی ممیز به طراحی نشان دانشگاه توسط این هنرمند برجسته پرداخت. تدوین آئین نامه اعطای نشان از دیگر مواردی بود که میرزای رزاز در ادامه به آن اشاره کرد.
وی در پایان تنوع خدمات در سازمان ها را امری دشوار  و حساس برای روابط عمومی ها دانست و یادآور شد: روابط عمومی ها برای موفقیت بیشتر در این شرایط باید به همین نسبت عملکرد متفاوت تری در واحدهای خود به ثمر برسانند.