اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/03/18 - 08:07
  • بازدید : 65
  • تعداد بازدیدکننده : 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تشریح جزییات ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در سی‌و پنجمین مراسم ملکوتی ارتحال امام خمینی(ره) پرداخت.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، دکتر امیر هاشمی با اشاره به ارایه خدمات درمانی در درمانگاه های برادران و خواهران دانشگاه در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) گفت: به منظور ارایه خدمات بهداشتی و درمانی، درمانگاه و بیمارستان صحرایی دانشگاه با تجهیزات کامل در ضلع شمال حرم مطهر برپا شد.

 

به گفته وی درمانگاه‌های مذکور از صبح روز یکشنبه 13 خردادماه آغاز به کار کرده و تا پایان مراسم بزرگداشت امام راحل(ره) خدمات درمانی را به زایران و بیماران ارایه کردند.

 

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: در این درمانگاه‌ها 802 بیمار ( 468  زن و 334 مرد) خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند و یک نفر از آنان پس از انجام اقدامات اولیه برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز درمانی شهر تهران منتقل شد.

 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه یادآور شد که تیم اعزامی به مراسم ارتحال امام راحل مشتمل بر تیم پشتیبانی و تیم درمانی متشکل از متخصصان داخلی، جراحی عمومی، اطفال، عفونی، طب اورژانس و پزشکان عمومی و کادر پرستاری و مامایی بودند.

 

وی با اشاره به همکاری دانشگاه با شهرداری تهران بزرگ خاطرنشان کرد که  پزشکان متخصص عفونی و طب اورژانس دانشگاه به منظور تامین نیروی تخصصی در درمانگاه شهر سالم شهرداری تهران نیز مستقر شدند.

 

دکتر هاشمی از اقدامات بهداشتی انجام شده توسط دانشگاه در این مراسم به بازدیدهای نظارتی 10 تیم تخصصی بهداشتی دانشگاه از پایگاه‌ها و کمپ‌های خدماتی محل استقرار زائران اشاره کرد.

 

به گفته وی دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه به همراه مدیر روابط عمومی دانشگاه شامگاه سه‌شنبه 15 خردادماه ضمن حضور در درمانگاه دانشگاه در حرم امام راحل(ره) ضمن ابراز رضایتمندی از نحوه خدمت رسانی به زائران، از زحمات و تلاش کادر درمانی و همکاران پشتیبانی دانشگاه قدردانی کرد.

 

وی در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت مسئولان دانشگاه از زحمات تمام همکاران دانشگاه در راستای خدمت رسانی به هموطنان در این مراسم قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 143298
کلمات کلیدی