اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/03/24 - 06:46
  • بازدید : 319
  • تعداد بازدیدکننده : 254
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین نشست هیئت امنای سال 1402 دانشگاه برگزار شد

اولین نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال1402 با حضور دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، دکتر ابراهیم گلمکانی دبیر هیئت‌های امنا، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه و اعضای هیئت امنا در تالار شهیدبهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در ابتدای این نشست دکتر ابراهیم گلمکانی دبیرهیئت‌های امنا، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت، از تلاش‌های مجموعه دانشگاه درراستای کسب دستاوردهای ارزشمند در حوزه سلامت قدردانی کرد.

 

سپس جلسه وارد دستور کار شد و کلیات بودجه و جداول مربوطه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 

در ادامه پیشنهادهای اختصاصی دانشگاه، نظیرتکمیل فرایند تدوین تشکیلات بیمارستان‌های تازه تاسیس، اخد مجوز برای تامین کادر پرستاری، ضرورت اخذ تاییدیه‌های ایمنی مراکز درمانی از سوی سازمان آتش نشانی و اجرای برنامه خودمراقبتی مطرح و سایرپیشنهادهای مربوط به حوزه‌های تخصصی دانشگاه از جمله معاونت آموزشی، بین الملل، امور بهداشتی، تحقیقات و فناوری و غذا و دارو بررسی شد.

 

ارتقای رتبه‌ دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی لایدن، وبومتریکس، توسعه خدمات دندانپزشکی و اعتبار بخشی در حوزه درمان بخشی از گزارش عملکرد دانشگاه بود که دکتر زالی به آن اشاره کرد.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای آموزش جامعه و برنامه خودمراقبتی، عصاره و گفتمان اصلی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حوزه سلامت است، اجرای بی‌کم و کاست این برنامه را خواستار شد.

 

رییس دانشگاه در ادامه به مسائل مربوط به برنامه حمایت از خانواده و اجرای طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و مواردی را با هدف ارایه خدمات بهداشتی و درمانی باکیفیت‌تر در این حوزه مورد توجه قرار داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، این نشست عصر  23 خردادماه با حضور دکتر ابراهیم گلمکانی دبیر هیئت امنا، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه، دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر ولایتی، دکترسیم فروش، اعضای هیئت رییسه دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه، وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۱س.ق

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 127772
کلمات کلیدی

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.

اخبار مهم دیگر:

آخرین نشست هیئت امنای دانشگاه در سال 1400 برگزار شد
آخرین نشست هیئت امنای دانشگاه در سال 1400 برگزار شد
آخرین نشست هیئت امنای دانشگاه در سال جاری با حضور دکتر ابراهیم گلمکانی دبیر هیئت های امنا، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت ،دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه و سایر اعضا صبح چهارشنبه هشتم اسفندماه ١٤٠٠ در تالار شهیدبهشتی برگزار شد.
برگزاری دومین نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال جاری
برگزاری دومین نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال جاری
در دومین نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال جاری که با حضور اعضا امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، از کتاب صورتجلسات هیئت امنا و شورای دانشگاه ملی ایران نیز رونمایی شد.