اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/04/19 - 14:00
  • بازدید : 574
  • تعداد بازدیدکننده : 570
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ظرفیت صد درصدی پذیرش بیماران از طریق نظام ارجاع الکترونیک

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از وجود ظرفیت صددرصدی پذیرش بیماران به صورت الکترونیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه از پذیرش بیماران ترومایی، جراحی عروق، مغز و اعصاب و مرکز  247 یا سکته مغزی از نقاط مختلف کشور در بیمارستان غدیر خبر داد.

 

 

وی با اشاره به اینکه بخش‌های اطفال، پوست و درمانگاه های بیمارستان غدیر پیش از افتتاح اصلی ساختمان در روز عید غدیر، فعالیت خود را آغاز کرده بود، گفت: امروز، پس از 2 روز اورژانس بیمارستان خدمت‌رسانی را آغاز کرد و در روزهای آینده نیز فاز به فاز بخش‌های مختلف بیمارستان با در نظر گرفتن شرایط بیماران در مدار ارایه خدمات قرار می‌گیرد.

 

 

دکتر زندی ادامه داد: با افزایش ظرفیت کل تخت‌های بیمارستان به هزار و 200 تخت، نوبت دهی سریع‌تر انجام می‌شود و بیماران کمتر در لیست انتظار می‌مانند.

 

 

معاون درمان دانشگاه تصریح کرد: تا پیش از افتتاح بیمارستان غدیر، حدود 50 درصد بیماران به صورت الکترونیک پذیرش می‌شدند، در حالی‌که ظرفیت صد درصدی برای پذیرش الکترونیک وجود دارد. همچنین حدود 40 درصد بیماران بیمارستان شهدای تجریش از سایر استان‌ها به صورت الکتیو به این بیمارستان ارجاع داده‌ می‌شدند که این ظرفیت نیز افزایش خواهد داشت.

 

 

افزایش 53 درصدی فضای فیزیکی به ازای هر تخت اورژانس

دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در حاشیه بازدید از اورژانس بیمارستان غدیر با اشاره به اینکه این بیمارستان یکی از بروزترین بیمارستان‌هایی است که در روز عید غدیر در پایتخت افتتاح شد، گفت: با افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستان نسبت به مرکز قبلی، نیاز به تامین نیروی انسانی حس می‌شد که خوشبختانه با انتقال سه بخش به این بیمارستان، تا به امروز حدود 115 نفر نیروی پرستاری به مجموعه افزوده شدند.

 

 

به گفته وی، متناسب با انتقال سایر بخش‌ها به بیمارستان غدیر تا 300 نفر امکان افزایش نیروی انسانی در فاز نخست وجود دارد.

 

 

دکتر خدادوست در ادامه تصریح کرد: یکی از قابلیت‌های قابل توجه این بیمارستان تکنولوژی بی‌نظیر تاسیساتی نسبت به سایر بیمارستان‌های کشور است.

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اظهار کرد: افزایش 53 درصدی فضای فیزیکی به ازای هر تخت نسبت به شرایط گذشته در این اورژانس، تکریم ارباب رجوع در بیمارستان غدیر را بی‌نقص می‌کند.

 

 

به گفته وی، یکی از قابلیت‌های بالقوه و بالفعل بیمارستان غدیر وجود هلی پورت با امکان انتقال و جابه‌جایی سریع بیمار اورژانسی یا پیوندی از طریق هلی‌کوپتر، به عنوان تنها هلی‌پورت بیمارستانی و امدادی در تهران و با مجوز از سازمان هواپیمایی کشور است.

 

 

وی در پایان عنوان کرد: این بیمارستان به شش دستگاه ژنراتور برای تامین برق و تصفیه خانه مجهز، بروز و بی‌نظیر در خاورمیانه نیز مجهز است.

 

 

انتهای پیام/

کد خبرنگار: 7702 ی.ق

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 128994

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.

اخبار مهم دیگر:

آغاز به کار بخش اورژانس بیمارستان غدیر
آغاز به کار بخش اورژانس بیمارستان غدیر
بخش اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی غدیر صبح امروز آغاز به کار کرد.
 بیمارستان غدیر، شاهکار مهم بیمارستان‌سازی نوین است
دکتر زالی:
بیمارستان غدیر، شاهکار مهم بیمارستان‌سازی نوین است
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به افتتاح کلان بیمارستان غدیر که صبح امروز مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت، گفت: این بیمارستان شاهکار مهم بیمارستان‌سازی نوین است.