اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/06/01 - 07:43
  • بازدید : 502
  • تعداد بازدیدکننده : 497
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز پزشک؛

پزشکان؛ جلوداران مسیر پر فراز و نشیب صیانت از سلامت

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، استقلال نظام سلامت کشور را مرهون خدمات پزشکانی دانست که در تنگناها و بحران‌ها متعهدانه از تخصص خود برای خدمت به مردم بهره جسته اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن پیام دکتر علیرضا زالی به شرح زیر است:

 

 

" سالروز میلاد ابن سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام پزشکان که حرفه و رسالتشان با والاترین ارزش های انسانی یعنی پایبندی به اصول اخلاقی برای خدمت به همنوعان درآمیخته است.

 

 

بدون شک منزلت حرفه پزشکی در جامعه، مرهون تلاش پزشکانی است که با تعهد به سوگند خود و عمل به مسئولیت حرفه‌ای خویش، نجات جان و مراقبت از سلامت انسان‌ها را در اولویت قرار داده و در تمام سختی ها و فراز و فرودها برای خدمت گزاری به مردم خالصانه گام برداشته اند.

 

 

نیک می دانیم در مسیر پر فراز و نشیب صیانت از سلامت، چه سختی‌ها و ناملایماتی پیش روی جامعه خدوم و دردآشنای پزشکی است، لیکن آروزمندیم این همکاران فرهیخته با استعانت به درگاه باری تعالی و همچنین همت والای خود، همان‌گونه که در تنگناهایی همچون هشت سال دفاع مقدس و روزهای سخت نبرد با کرونا خوش درخشیدند، همواره سرافرازی و بهروزی را برای میهن عزیزمان به ارمغان بیاورند.

 

 

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به خود می‌بالد که با تعلیم و تربیت هزاران پزشک و متخصص و فوق تخصص گام‌های بلندی در استقلال نظام سلامت کشور برداشته است؛ بدون شک این افتخارات مرهون طبیبان حاذق و استادان بی بدیلی است که همواره برای رشد و توسعه جامعه آماده به خدمت بوده اند و در تنگناها و بحران‌ها متعهدانه از تخصص خود برای خدمت به مردم بهره جسته اند.

 

 

بار دیگر با ارج نهادن به مقام استادان و طبیبان برجسته کشور و دانشگاه بزرگ علوم پزشکی شهید بهشتی، روز پزشک را به پزشکان پر افتخار، اعضای محترم هیئت علمی و دستیاران و دانشجویان گرانقدر کشور، به ویژه این دانشگاه تبریک عرض کرده و از خداوند منان سلامت و توفیق روزافزون آنان را خواستارم.

 

 

دکتر علیرضا زالی

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 130622

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.

اخبار مهم دیگر:

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز پزشک/ پزشکان؛ محافظان نگین درخشان موهبت الهی
پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز پزشک/ پزشکان؛ محافظان نگین درخشان موهبت الهی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی فرا رسیدن روز پزشک را تبریک گفت.
رئیس جمهور: طرح تحول نظام سلامت را با قدرت ادامه می دهیم/ پزشکان پناه و ملجأ مردم هستند
رئیس جمهور: طرح تحول نظام سلامت را با قدرت ادامه می دهیم/ پزشکان پناه و ملجأ مردم هستند
صبح امروز (1شهریور) مراسم روز پزشک با حضور رئیس جمهور، وزیر بهداشت و روسای دانشگاه های علوم پزشکی و جمع زیادی از اعضاء جامعه پزشکی کشور برگزار شد.