اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/05/16 - 15:01
  • بازدید : 158
  • تعداد بازدید : 143
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
دکتر زالی:

افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به کودکان، با تلاش خیرین میسر می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به حجم بالای خدمت‌رسانی به کودکان کشور در بیمارستان مفید، گفت: افتخارآفرینی بیمارستان مفید در راستای خدمت‌رسانی به کودکان این سرزمین بدون همت عالی و متعالی خیرین میسر نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در آیین گلریزان  بیمارستان مفید که با حضور مسئولان و خیرین برگزار شد، ضمن تقدیر از خیرین حوزه سلامت این مراسم را مطلع مبارکی برای رفع نیاز‌ها و افزایش ظرفیت‌های بیمارستان مفید عنوان کرد.


وی ضمن گرامیداشت یاد پایه گذار بیمارستان کودکان مفید یادآور شد: علیرغم نیازهای بودجه‌ای و تجهیزاتی به همت بلند اساتید برجسته و پرسنل مجرب این بیمارستان، خدمات با کیفیت به بیماران و‌ مراجعان ارایه می‌شود.


رییس دانشگاه افزود: بیمارستان کودکان مفید یک مجتمع درمانی و بهداشتی، متشکل از بخش‌های درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی است که خدمات باکیفیتی به بیماران ارایه می‌دهد.

 
دکتر زالی با اشاره به تعداد بالای کودکان بستری شده، مراجعات متعدد به اورژانس و آمار بالای عمل‌های جراحی در این مرکز، این بیمارستان را یکی از قطب‌های اصلی درمان بیماران سرطانی و بیماران خاص از جمله بیماران مبتلا به هموفیلی، تالاسمی و همچنین ارایه خدمات شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان برشمرد.


وی ضمن در ادامه فعالیت‌های انجمن نیکوکاری بیمارستان مفید را  ارزشمند توصیف کرد و گفت: این انجمن می‌تواند به عنوان الگوی مشارکتی خیرین در سایر مراکز نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

رییس دانشگاه با اشاره به نیاز به ساخت بیمارستان جایگزین مفید از خیرین دعوت کرد که در این زمینه نیز برای خدمت‌رسانی بهتر به کودکان بیمار مشارکت کنند.

 

دکتر شمس‌الله نوری پور رییس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مفید نیز ضمن تقدیر از کمک‌های خیرین به معرفی امکانات و تجهیزات و نیازهای این مرکز پرداخت.


وی افزود: این بیمارستان در سال ۱۳۵۳ توسط حاج حبیب الله مفید ساخته شد و با کمک و حمایت خیرین توسعه یافت.

رییس بیمارستان مفید با بیان اینکه بیماران زیادی برای دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی از تهران و سراسر کشور به این مرکز مراجعه می کنند، گفت:  ۲۵ درصد بار درمانی و بهداشتی کودکان استان تهران بر دوش این مرکز است.


وی ساخت بیمارستان جایگزین را ازجمله نیازهای این‌ مرکز عنوان کرد و گفت:  با کمک خیرین همواره در راستای توسعه و بهسازی و نوسازی این مرکز تلاش می کنیم.

 
دکتر نوری در ادامه به بیان برخی اقدامات صورت گرفته با کمک خیرین پرداخت که تامین هزینه‌های درمان و دارو و تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی، نیازهای عمرانی و نیروی انسانی مواد غذایی برای همراهان بیماران از جمله آن‌ها بود.


.وی با تاکید بر ضرورت ارتقای رضایتمندی مراجعان، تجهیز و بازسازی و نوسازی بیمارستان، ساخت بیمارستان جایگزین، از تمامی خیرین حوزه سلامت این بیمارستان تقدیر کرد


دکتر نوری پور در ادامه سخنان خود ضمن معرفی امکانات و جایگاه این مرکز در راستای خدمت رسانی به کودکان، گفت: امیدواریم با کمک خیرین نیازهای بیمارستان را برطرف شود، تا بتوانیم به عنوان خادمان سلامت کودکان سرافرازانه اقدام کنیم.

 

محمدرضا کارگری نایب رییس مجمع خیرین سلامت کشور نیز در این مراسم ضمن بیان اهمیت و اجر و ثواب کار خیر از حاضران خواست، با مشارکت خود گام موثری در راستای نیازهای مبرم بیمارستان کودکان مفید که ملجا کودکان بیمار و دردمند است بردارند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، آیین گلریزان بیمارستان کودکان مفید با حضور رییس، معاونان، اساتید دانشگاه، مسئولان، خیرین حوزه سلامت، ‌اعضای مجمع خیرین سلامت دانشگاه، نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون بهداشت و‌درمان اعضای انجمن نیکوکاری بیمارستان مفید و دختر زنده یاد حبیب الله مفید خیر سازنده این بیمارستان در تالار کوه نور هنل اوین برگزار شد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 145057
کلید واژه