اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/05/13 - 09:28
  • بازدید : 56
  • تعداد بازدید : 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه درپی شهادت اسماعیل هنیه

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، متن کامل پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکترعلی خدیوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پی شهادت این رهبر مجاهد برجسته به شرح زیر است.

 

"بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

این بار دست کثیف تیم ترور صهیون به خون فرمانده مجاهد و راست قامت جبهه مقاومت دکتر اسماعیل هنیه، بزرگ رهبر حماس و همراهش، آلوده شد و روح پاک او را به جمع ۴۰ هزار شهید مظلوم غزه و خانواده شهیدش ملحق نمود.

 

بی‌شک درخت سروقامت مقاومت همانگونه که با شهادت بزرگمردان جبهه مقاومت و مظلومان بی‌دفاع قد خم نکرده است، پس از این نیز چنین خواهد بود و بر مقاومت و ایستادگی همه غیورمردانی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند، خواهد افزود.

 

مردان و زنان مجاهد جبهه مقاومت در فقدان عزیزان خویش بر سوگ نمی‌نشینند، بلکه علم او را بر دوش می‌گیرند و قامت راست می‌کنند و بر قیام خویش پافشاری می‌کنند.

 

اینجانب شهادت مظلومانه این شهید را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و همه مجاهدان جبهه مقاومت و ملت‌ مقاوم فلسطین و غزه؛ به ویژه ملت مجاهد و غیور کشورمان که در غم شهادت مهمان خویش بیش از همه داغدار شده‌اند، تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات همه شهیدان را از درگاه الهی مسئلت می‌کنم و متضرعانه از بارگاه الهی زمینه سازی عاجل خونخواهی شهدای غزه به دست مجاهدان سترگ جبهه مقاومت را مسئلت می‌ نمایم.

 

علی خدیوی"

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 144923
کلید واژه