• تاریخ انتشار : 1399/09/08 - 10:07
  • بازدید : 1825
  • تعداد بازدیدکننده : 210
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین وبینار بین المللی علوم بهداشتی به زبان فارسی برگزار می شود

وبینار بین المللی سواد، آموزش و سلامت در کشورهای فارسی زبان؛ موفقیت ها، چالش ها و ارتباط بین آنها، به زبان فارسی، پنجشنبه 13 آذرماه برگزار می شود.

وبینار بین المللی سواد، آموزش و سلامت در کشورهای فارسی زبان؛ موفقیت ها، چالش ها و ارتباط بین آنها، به زبان فارسی، پنجشنبه 13 آذرماه برگزار می شود.


دکتر نسترن کشاورز دبیر کمیته علمی کرسی آموزش و سلامت یونسکو در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از برگزاری اولین وبینار بین المللی فارسی زبان با رویکرد علوم بهداشتی خبر داد و گفت: یکی از نقاط تمرکز این وبینار که به همت کرسی آموزش و سلامت یونسکو برگزار می شود، کودکان و جوانان هستند.

 


وی ادامه داد: این وبینار مختص کشورهای فارسی زبان است و با سخنرانی دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه، دکتر مجتبی زینیوند رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش و پروفسور دیدیر جردن از فرانسه افتتاح خواهد شد.


دکتر کشاورز با بیان اینکه هدف از برگزاری این وبینار بررسی میزان درک ارتباط بین سلامت، سواد و آموزش در سیاست گذاری ها، تحقیقات و اقدامات زمینه ای سلامت است، افزود: این وبینار تعاملی 13 آذرماه، 11 تا 12:30 ظهر به وقت ایران برگزار می شود.

دکتر نسترن کشاورز از ایران، دکتر عبدل جلال از افغانستان و دکتر نزیرا سوداتسایروا از تاجیکستان، سخنرانان وبینار تعاملی سواد، آموزش و سلامت در کشورهای فارسی زبان هستند.

 

برای شرکت در وبینار روی لینک کلیک کنید.

 

انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری,اسلایدر خبری
  • گروه خبری : 98953
کلمات کلیدی