• تاریخ انتشار : 1400/10/29 - 10:12
  • بازدید : 102
  • تعداد بازدیدکننده : 100
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاري مراسم تجلیل از خانواده های شهدای دفاع مقدس در بیمارستان مهدیه

همزمان با روز تكريم مادران و همسران شهدا در مراسمي رییس بیمارستان مهدیه از خانواده هاي شهدای دفاع مقدس که در این مرکز شاغل بودند تقدیر کرد.

رییس بیمارستان مهدیه به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا از 15 نفر از پرسنل این مرکز که از خانواده های معزز  شهدای دفاع مقدس بودند تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مهدیه، در این مراسم که همزمان با سالروز وفات حضرت امّ البنین(س) و روز تکریم  مادران و همسران شهدا  برگزار شد، با حضور دکتر شهرزاد زاده مدرس رییس مرکز از 15 تن از همکاران بیمارستان ( خانواده شهدا) تجلیل شد.

 

در این مراسم معنوی دکتر زاده مدرس ضمن تسلیت وفات حضرت امّ البنین(س) به ویژگی های بارز این بانوی برجسته و والامقام اشاره کرد.

 

وی در سخنان خود با اشاره به رشادت و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره تمامی شهدای این مرز و بوم را گرامی داشت و تاکید کرد: همه ما مدیون خون پاک این شهدای والامقام هستیم.

 

 حجت الاسلام والمسلمین صوتی مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در بیمارستان مهدیه نیز در این مراسم با تاکید بر تکریم خانواده شهدا گفت: حضور داوطلبانه سربازان و بسیجیان جان بر کف در صحنه های نبرد جنگ تحمیلی و جانفشانی های آنان در راه اعتلای اسلام و وطن، مرهون تربیت صحیح، فداکاری و تشویق خانواده آنان بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تکریم خانواده های معزّز شهدا همانند تکریم خود شهیدان است.

 

در بخش دیگری از این مراسم تعدادی از خانواده های شهدا به بیان خاطراتی از پدر یا برادر شهید خود پرداختند و بر معنویت فضای این محفل نورانی افزودند.

 

نماهنگ شهدای منتسب به همکاران مرکز و فایل صوتی خاطرات همکاران از شهدا و اهدای لوح تقدیر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 112772
کلمات کلیدی