• تاریخ انتشار : 1399/07/29 - 12:01
  • بازدید : 697
  • تعداد بازدیدکننده : 149
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاري پنجمين دوره طرح شهیداحمدی روشن بنیاد ملی نخبگان؛ آخرین مهلت ثبت نام اول آبان99

آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان علاقمند به شرکت در پنجمین دوره از «طرح شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان» اول آبان ماه است.

آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان علاقمند به شرکت در پنجمین دوره از «طرح شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان» اول آبان ماه است.
 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(SBMU) به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی، بنياد ملي نخبگان در راستاي رشد و شكوفايي بيش از پيش دانشجويان مستعد كشور در نظر دارد پنجمین دوره از طرح شهيد احمدي روشن را برگزار کند.


در اين طرح دانشجويان برگزيده با راهنمايي و مديريت يكي از اساتيد خبره، طي نه ماه به صورت گروهي براي حل يكي از مسائل كشور تلاش خواهند کرد و در این مدت از مزایای در نظرگرفته شده برخوردار می شوند.


شرایط ثبت نام :
دانشجویان  مقطع کارشناسی با شرط معدل 17 به بالا (با در نظر گرفتن ضریب رشته و دانشگاه) ، در مقاطع تحصیلات تکمیلی با شرط معدل 18 به بالا (با در نظر گرفتن ضریب رشته و دانشگاه) ،  دانشجویان برگزیده آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی 1399-1398 و 1400-1399 می توانند در این طرح ثبت نام کنند.


آخرین مهلت ثبت نام در طرح شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان اول آبان ماه است .


موضوع این پروژه ها در حوزه‌های پزشکی، علوم انسانی،علوم حوزوی،  هنری و غیره  است.


این پروژه‌ها با تشکیل تیم‌های 5 تا 15 نفره از دانشجویان مستعد زیر نظر استاد راهنما انجام می شود. تیم‌ها از دانشجویان علاقه‌مند و پرانرژی از رشته‌ها، دانشگاه‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی (با توجه به نیاز هر پروژه) و به انتخاب استاد تشکیل می‌شود.


پس از تشکیل تیم، استاد پروژه با تشکیل جلسات، تقسیم کار، اخذ گزارش، استفاده از نظر مشاوران، ارتباط با مشتری و … کار را برای مدت 9 ماه پیگیری می‌کند. اعضای تیم در طول دوره اجرای پروژه  از حمایت مالی بنیاد ملی نخبگان (و مراجعی که منتظر نتیجه پروژه‌ها هستند) برخوردار می شوند.


 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س.ع
.

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 97768
کلمات کلیدی