• تاریخ انتشار : 1399/09/17 - 14:32
  • بازدید : 984
  • تعداد بازدیدکننده : 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از دستیاران نمونه بیمارستان مهدیه در روز دانشجو

همزمان با روز دانشجو در مراسمی با حضور رییس بیمارستان مهدیه از دستیاران نمونه این مرکز تقدیر شد.

همزمان با روز دانشجو در مراسمی با حضور رییس بیمارستان مهدیه از دستیاران نمونه این مرکز تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی  sbmuبه نقل از بیمارستان مهدیه ، دکتر نجاری رییس مرکز همزمان با روز دانشجو ضمن حضور در کلاس صبحگاهی دستیاران رشته زنان با اهدای گل و شیرینی این روز را تبریک گفت و از  زحمات آنان در عرصه های آموزشی، درمانی و خدمت رسانی به بیماران قدر دانی کرد.

همچنین در نشست دیگری با حضور رییس بیمارستان و  جمعی از مسئولان و  اهدای لوح تقدیر و هدایایی از پنج دستیار نمونه مرکز قدردانی شد.

 

در این مراسم دکتر زاده مدرس رییس بخش زنان با اشاره به این که گروه های آموزشی مرکز سرآمد و قابل تحسین هستند  حضور اساتید مجرّب، دستیاران مستعد و سختکوش، تنوّع بیماران در این مرکز تخصصی و فوق تخصصی زنان را از دلایل این امر برشمرد.

 

وی منتخبان را نمونه ای از دستیاران شایسته، پرتوان و تلاشگر در عرصه های مختلف آموزشی و درمانی و خدمت رسانی به بیماران و اخلاق مدار شاغل به تحصیل در این مرکز توصیف کرد.

 

در خاتمه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از دکتر یکتا پارسا، دکتر مهسا ادیب و دکتر مهرناز نایب زاده دستیاران رشته زنان ، دکتر وحید خانی دستیار رشته رادیولوژی و  دکتر مهرنوش آقا بیگی دستیار رشته اطفال تقدیر شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 99310
کلمات کلیدی