• تاریخ انتشار : 1400/03/02 - 11:46
  • بازدید : 127
  • تعداد بازدیدکننده : 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

موافقت با 51 پرونده در کمیسیون ماده 20 اداره امور آزمایشگاه ها

در کمیسیون قانونب ماده 20 امور آزمایشگاه های معاونت درمان دانشگاه پرونده های متقاضیان تاسیس، قبول مسئولیت فنی و افزایش بخش آزمایشگاه مور بررسی قرار گرفت.

 در کمیسیون قانونب ماده 20 امور آزمایشگاه های معاونت درمان دانشگاه پرونده های متقاضیان تاسیس، قبول مسئولیت فنی و افزایش بخش آزمایشگاه  مور بررسی قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقل از معاونت درمان؛اولین کمیسیون قانونی ماده 20 اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه با حضور دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه برگزار شد.

 

در این نشست که با حضور دکتر سید محمد رضا یثربی معاون اجرایی و رييس اداره امور آزمایشگاهها و اکثریت اعضای کمیسیون برگزار شد، پرونده های متقاضیان تأسیس، قبول مسئولیت فنی و افزایش بخش آزمایشگاه به مرکز درمانی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست 51 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که پس از طرح و بررسی با تمامی پرونده های مطرح شده  موافقت به عمل آمد.

در این نشست موضوع افزودن پلاک ثبتی جدید به آزمایشگاه های نیازمند فضای بیشتر برای انجام آزمایش طرح و مورد بررسی قرار گرفت و  مقرر شد پس از بازدید و عدم مغایرت با ضوابط و استانداردها در کمیسیون آینده بررسی شود.

 

افزایش ساعت کاری آزمایشگاه ها در روزهای جمعه و تعطیل نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور بود که پس از بررسی قرار شد به شرط حضور مسئول فنی در ساعات مندرج در پروانه و تایید کمیسیون ماده 20 اداره امور آزمایشگاه ها اجرایی شود.

 

شایان ذکر است پس از انعکاس نظرات اعضای کمیسیون درخصوص تمامی پرونده هاي موافقت شده در سامانه صدور پروانه ها، موافقت اصولی صادر می شود.

 

 انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 104763
کلمات کلیدی