• تاریخ انتشار : 1400/03/22 - 12:19
  • بازدید : 98
  • تعداد بازدیدکننده : 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نتایج مسابقه «رمضان، کرونا و سلامت» جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شد

نتایج مسابقه «رمضان، کرونا و سلامت» جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اعلام شد.

 

نتایج مسابقه «رمضان، کرونا و سلامت» جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اعلام شد.

 


 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقل از جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی،  مسابقه «رمضان، کرونا و سلامت»؛ توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته‌های عکاسی، نقاشی ، قطعه ادبی و دلنوشته با محوریت ماه مبارک رمضان، کرونا و سلامت برگزار شد.

 

 این مسابقات ویژه جهادگران، پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و خانواده آن‌ها در ماه مبارک رمضان برگزار شد و با استقبال بی‌نظیر همکاران مواجه شد.

 

به گزارش دبیرخانه مسابقه مذکور  به‌تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقه تقدیرنامه اعطا می شود و جوایز نفرات برگزیده نیز برای آنان ارسال خواهد شد.

 

طبق نظریه هیئت داوران اسامی برگزیدگان مسابقه «رمضان، کرونا و سلامت»به شرح ذیل است.

برگزیدگان بخش ادبی و دلنوشته:

الهه پورفخرایی از پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی

فرزین پورمحبی از معاونت فرهنگی دفتر مرکزی  جهاددانشگاهی

برگزیدگان بخش عکاسی:

مسعود آقایی از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر مهناز نیلساز از جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی

 در بخش نقاشی هیچ‌یک از آثار ارسالی توسط هیئت‌داوران به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب‌نشدولی با توجه به اینکه حجم زیادی از آثار این بخش مربوط به گروه سنی خردسالان بود، بر اساس تصمیم دبیرخانه مسابقه، به‌منظور تشویق و ترغیب این گروه از شرکت‌کنندگان در فعالیت‌های اجتماعی و هنری جوایزی به‌رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام /

 کد خبرنگار:۷۷۰۰س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری,اخبار کرونا
  • گروه خبری : 105357
کلمات کلیدی