• تاریخ انتشار : 1401/08/21 - 12:35
  • بازدید : 151
  • تعداد بازدیدکننده : 147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کشف اقلام غیر مجاز و قاچاق سلامت محور از مجتمع های تجاری منطقه یک

در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره صنعت و معدن و شبکه بهداشت و درمان شمیرانات اقلام غیر مجاز و قاچاق سلامت محور از مجتمع های تجاری در منطقه شمیرانات کشف و ضبط شد.

 

در  راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره صنعت و معدن و شبکه بهداشت و درمان شمیرانات اقلام غیر مجاز و قاچاق سلامت محور از مجتمع های تجاری در منطقه شمیرانات کشف و ضبط شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از شبکه بهداشت ودرمان شمیرانات، این گشت‌های مشترک و گسترده با توجه به اهمیت مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در پی گزارش شکایت‌های مردمی از مجتمع‌های تجاری منطقه یک شمیرانات صورت گرفت.

 

این بازدیدهای مشترک که در راستای اجرای مصوبه‌های کمیسیون قاچاق فرمانداری، کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور و گزارش‌های شکایت مردمی انجام شد، بازرسان موفق به کشف و ضبط اقلام غذایی،خوراکی، آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیر مجاز به ارزش 120 میلیون ریال از مجتمع‌های تجاری مذکور شدند.

 

به گفته مهندس خلیلی مسئول مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی شبکه در  بازدیدهای مذکور ضمن نظارت و بازرسی، آموزشها و تذکرات لازم به متصدیان ارایه شد و اقلام مکشوفه همراه با صورتجلسه ضبط و به اداره صنعت منتقل شد.

 

براساس این گزارش پرونده متخلفان نیز به اداره تعزیرات حکومتی شمیرانات ارسال شد. همچنین برنامه‌ریزی برای انجام بازدیدهای بیشتر با توجه به گزارش‌های شکایت مردمی توسط سازمان‌های مربوطه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 122644
کلمات کلیدی