• تاریخ انتشار : 1400/03/25 - 10:34
  • بازدید : 112
  • تعداد بازدیدکننده : 112
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت دهه کرامت و تقدیر از مدافعان سلامت در بیمارستان آیت الله طالقانی

مراسم گرامیداشت دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا (ع) وحضرت معصومه(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی در بیمارستان آیت الله طالقانی برگزار شد.

مراسم گرامیداشت دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا (ع) وحضرت معصومه(س)  با رعایت پروتکل های بهداشتی در بیمارستان آیت الله طالقانی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان  آیت الله طالقانی،  در این مراسم سردار دکتر مجید بذرافکن معاون فرهنگی اجتماعی کل سپاه، دکتر احمدرضا زرگر رییس اداره جهاد فرهنگی سپاه، دکتر معصومه حاجی حسینی مسئول اندیشکده مطالعات راهبردی زنان، طلاب جهادی گروه بصیر ، خادمین مسجد مقدس جمکران و تعدادی از پرستاران حضور داشتند.

 

درابتدای این مراسم دکتر کاظمی مدیر بیمارستان ضمن گرامیداشت مقام شامخ حضرت معصومه(س) و تبریک روز دختر به روایت حدیثی از امام علی (ع) پرداخت و گفت: سلامتی و امنیت دو نعمتی هستند که پنهان هستند.

وی افزود: برقراری امنیت را برادران ما در حوزه نظامی برعهده دارند و مانیز وظیفه پاسداری از سلامت افراد جامعه را  انجام می دهیم.

مدیر بیمارستان در ادامه سخنان خود فعالیت و تلاش طلاب جهادگر را دوشادوش کادر بیمارستان در موج سوم وچهارم کرونا بسیار ارزنده و ستودنی برشمرد و از زحمات این گروه جهادی در بیمارستان تقدیر کرد.

 

در ادامه مراسم سردار بذرافکن معاون فرهنگی اجتماعی کل سپاه گفت: بحران کرونا برای حوزه بهداشت و درمان یک تهدید محسوب می شد ولی پرستاران و پزشکان با جانفشانی این تهدید را تبدیل به فرصت کردند.

وی افزود: درکنار کادر درمان حرکتی شکل گرفت و مردم نیز  به یاری کادر درمان شتافتند که همکاری و خدمت رسانی  طلاب جهادی در این بیمارستان نمونه ای از این حرکت است که باید در کشور فراگیر شود.

در خاتمه این مراسم به مدافعان سلامت همنام با حضرت معصومه(س) هدایای نفیسی اهدا شد. همچنین از سوی سردار بذرافکن هزینه سفر و اقامت در مشهد مقدس به یکی از پرستاران همنام با حضرت معصومه به عنوان هدیه ازدواج اهدا شد.

پس از این مراسم طلاب جهادی و خادمان مسجد مقدس جمکران ضمن حضور در بخش های مختلف بیمارستان به توزیع بسته های متبرک بین کادر درمان و بیماران پرداختند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 105459
کلمات کلیدی