اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/02/05 - 13:14
  • بازدید : 119
  • تعداد بازدیدکننده : 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه و بنیاد خیریه استاد نرگس السادات زاهد

تفاهم نامه همکاری برای تکمیل پروژه کلینیک ویژه بیمارستان لقمان حکیم به نام زنده یاد دکتر نرگس السادات زاهد به امضا رسید.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز پزشکی لقمان حکیم، در نشستی با حضور  دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مسئولان بیمارستان لقمان حکیم و اعضای هیئت مدیره بنیاد خیریه مهرماندگار نرگس السادت زاهد در خصوص ادامه ساخت پروژه کلینیک ویژه بیمارستان لقمان حکیم بحث و تبادل نظر شد و تفاهم نامه سه جانبه‌ای به ارزش ١٢٠٠ میلیارد ریال منعقد شد.

در این نشست مهندس مریم زاهد مدیرعامل بنیاد ضمن بیان سخنانی خاطرنشان کرد که این خیریه علاقمند به فعالیت و مشارکت در امور بهداشتی و درمانی، کمک به بیماران و نیازمندان و توسعه علم و فرهنگ است.

وی در ادامه با تاکید بر تسریع فرایند تکمیل پروژه کلینیک ویژه بیمارستان لقمان به بیان توضیحاتی  پرداخت.

دکتر خدادوست نیز با اشاره به حمایت های همه جانبه دانشگاه خاطر نشان کرد پروژه های متعددی از سوی خیرین در زیرمجموعه های دانشگاه آغاز شده که به لطف پروردگار به سرانجام رسیده است.

وی با توجه به اهمیت بخش‌های مسمومان و گسترش درمانگاه‌های بیمارستان لقمان حکیم از حمایت خیرین از این پروژه تقدیر کرد.

سعدی بنار مدیر بیمارستان لقمان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فقید خانم دکتر زاهد، به پروژه‌های متعدد صورت گرفته از سوی خیریه مهرماندگار اشاره کرد و مشارکت در امور خیریه را باقیات صالحات برشمرد.

به گفته وی پروژه کلینیک ویژه بیمارستان لقمان حکیم در سال ١٣٩5 کلید خورد و پس از پیشرفت ٢5 درصدی متوقف شد. این پروژه پایان سال ١٤٠٢ مجددا آغاز  شد و در ٣١ فروردین ماه 1403 فاز اولیه پروژه تکمیل شد.

در خاتمه این نشست مقرر شد ساختمان شش طبقه کلینیک ویژه استاد نرگس السادات زاهد تا پایان سال  1404 تکمیل شده وبه  بهره برداری برسد.

براساس این گزارش مرحوم دکتر نرگس السادات زاهد از اساتید فرهیخته، مجرب، دلسوز و خیر دانشگاه بود که  در 11  اردیبهشت 1401 دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 141395
کلمات کلیدی