اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 10:39
  • بازدید : 867
  • تعداد بازدیدکننده : 856
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حکم معاون وزیر بهداشت:

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شد

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حکمی دکتر احد بنار را به عنوان مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از وزارت بهداشت، در حکمی از سوی دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر احد بنار به عنوان مدیرکل دانشجویی این وزارتخانه منصوب شد.

 

براساس این گزارش در متن ابلاغ  مذکور خطاب به دکتر احد بنار آمده است:

 

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر کل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید.

 

اهم وظایف و مأموریت‌های محوله به شرح زیر تقدیم می شود :

 

تلاش جهادی در جهت گسترش کمّی، ارتقای کیفی و بهبود خدمات رفاهی قابل ارایه به دانشجویان به ویژه دانشجویان ساکن در خوابگاه ها و گسترش کمّی خوابگاه های متأهلین.

 

ارایه الگوی ایرانی – اسلامی رفاه، معیشت و کرامت عموم دانشجویان به ویژه دستیاران تخصصی و تحصیلات تکمیلی، دانشجویان نخبه و ممتاز.

 

ارایه الگوی استاندارد از سبک زندگی مطلوب دانشجویی، تغذیه سالم و سالن‌های غذاخوری متناسب با شان و جایگاه دانشجویان بر اساس الگوهای غذایی علمی و بومی.

 

مشارکت بخشی به دانشجویان در جهت تصمیم سازی و اجرای برنامه ها در حوزه صنفی و رفاهی.

 

فرهنگ سازی استفاده از ظرفیت خیرین در تامین خوابگاه های دانشجویی مجردی و متاهلی.

 

راهبری ارتقای سطح سواد سلامت روان دانشجویان، پیشگیری از آسیب های اخلاقی و اجتماعی و نیز تقویت نظارت بر کیفیت ارایه خدمات از سوی مراکز مشاوره و سلامت دانشگاهها مبتنی بر ارزش ها و اصول حاکم بر سبک زندگی ایرانی اسلامی.

 

غربالگری سلامت روان و سنجش سیمای زندگی دانشجویان مبتنی بر ابزارهای روزآمد علمی؛ با توجه به ویژگی‌های حرفه‌ای و سبک زندگی ایرانی اسلامی.

 

نوآوری، ایده پردازی و کشف ایده های نو در ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان.

 

توجه به بهره وری در امکانات، منابع انسانی ، طرح های کلان و فعالیت های رفاهی و دانشجویی.

 

تدوین و راهبری تحقق پیوست فرهنگی فعالیت‌های مختلف حوزه دانشجویی نظیر پیوست فرهنگی خوابگاه‌های مجردی و متاهلی و مراکز مشاوره و سلامت روان.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و با استفاده از تجارب و دانش کارشناسان و صاحبنظران در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول تکریم دانشجویان، مردم داری، عدالت محوری و فسادستیزی در راستای اعتلای روحیه معنوی، رفاه و آسایش و سلامت جسمانی دانشجویان عزیز دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور موفق باشید.

 

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اخبار انتصابات
  • گروه خبری : 124896
کلمات کلیدی

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.