اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/05/18 - 14:50
  • بازدید : 303
  • تعداد بازدید : 259
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سومین همایش بین‌المللی بیمارستانها و مراکز درمانی

در سومین همایش بین‌المللی بیمارستانها و مراکز درمانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اهدای تندیس همایش تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مراسم افتتاحیه سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستانها و مراکز درمانی با حضور دکتر شهرام دبیری اسکویی معاون امور مجلس رییس جمهور، دکتر روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، دکتر عبدالحسین روح الامینی نماینده مجلس شورای اسلامی و تنی چند از سفرای کشورهای خارجی و جمعی از روسای دانشگاهها و‌ مراکز درمانی و بیمارستانها پنجشنبه 18 مردادماه 1403 در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم از سازمانها و نهادهایی که در مسیر توسعه صنعت گردشگری کشور فعالیت و نقش موثر داشتند تقدیر شد که در بخش دانشگاهی با اهدای تندیس همایش  از فعالیت های موثر دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در مسیر توسعه صنعت گردشگری سلامت تجلیل شد.

 

بر اساس این گزارش در نمایشگاه جنبی این همایش، اداره گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی فعالانه حضور داشت و هشت بیمارستان تابعه دانشگاه که دارای مجوز گردشگری سلامت یا  IPD هستند( بیمارستانهای شهید مدرس، ۱۵ خرداد، طالقانی ،اختر، مفید،  مسیح دانشوری،امام حسین (ع) و لقمان)  به معرفی خدمات و امکانات خود پرداختند . همچنین بیمارستانهای خصوصی تحت نظر دانشگاه مانند نیکان و ایرانمهر و ... نیز در این نمایشگاه غرفه داشتند.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 145084
کلید واژه