اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/09/17 - 10:06
  • بازدید : 150
  • تعداد بازدیدکننده : 150
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی راهکارهای مداخلاتی به منظور رفع مشکلات بهداشتی مناطق تحت پوشش دانشگاه

گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه اقدام به برگزاری جلسه مشورتی در خصوص برنامه نیازسنجی سلامت و آموزش طراحی مداخلاتی سلامت کرد.

گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه اقدام به برگزاری جلسه مشورتی در خصوص برنامه نیازسنجی سلامت و آموزش طراحی مداخلاتی سلامت کرد. 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به نقل از معاونت بهداشت در پی اجرای برنامه نیازسنجی سلامت در کلیه مراکز و شبکه ها در سال جاری و نظر به اهمیت برنامه نیازسنجی سلامت، طراحی و اجرای مداخلات صحیح جهت رفع مشکلات در مناطق تحت پوشش معاونت بهداشت، گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه اقدام به برگزاری جلسه مشورتی در خصوص برنامه نیازسنجی سلامت و آموزش طراحی برنامه مداخله ای کرد. 

در این جلسه که با حضور نمایندگان واحدهای بهداشتی معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد، مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت در خصوص اهمیت و فرایند برنامه نیازسنجی سلامت توضیحاتی ارائه کرد.
همچنین کارشناس برنامه نیازسنجی مواردی را در خصوص نحوه برنامه ریزی و طراحی مداخلات سلامت در واحدهای ستادی معاونت بیان کرد.
 
 
در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم نظارت مستمر همه گروه ها بر برنامه های مداخلاتی طراحی شده در سطح مراکز، از کلیه گروه های حاضر در جلسه خواسته شد مشارکت شهرستان ها یک برنامه مداخله ای برای حل مشکل مربوط به سطح معاونت تدوین کرده و نسبت به اجرا، پایش و ارزشیابی آن اقدام لازم انجام دهند.
 
 
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق
 
 
  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • گروه خبری : 111079
کلمات کلیدی