بازتاب رسانهای رونمایی از دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی مغز در بیمارستان لقمان حکیم
نخستین و پیشرفتهترین دستگاه آنژیوگرافی مغز کشور، با حضور مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان لقمان حکیم رونمایی شد. این رویداد که گامی مهم در توسعه خدمات تشخیصی و درمانی بیماران مبتلا به بیماریهای مغز و اعصاب به شمار میرود، بازتاب گستردهای در رسانههای ملی از جمله خبرگزاری فارس و روزنامه همشهری داشت و بار دیگر جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در پیشگامی عرصه سلامت و توسعه فناوریهای نوین درمانی به نمایش گذاشت.