• تاریخ انتشار : 1400/03/22 - 08:26
  • بازدید : 119
  • تعداد بازدیدکننده : 119
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آشنایی پزشکان و کارشناسان بیمارستان مسیح دانشوری با نسخه نویسی الکترونیکی

کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار شد.

 کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مسیح دانشوری،  در این کارگاه آموزشی که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، شرکت کنندگان با نحوه استفاده از سامانه های الکترونیک برای نسخه نویسی آشنا شدند.

 

در این کارگاه پزشکان، کارشناسان اسناد پزشکی، مسئولان فنی پاراکلینیک و منشیهاو کارشناسان اداره رسیدگی به اسناد پزشکی بیمه سلامت شرکت داشتند.

 

سعیدی کارشناس بیمه سلامت در این کارگاه گفت: از اول اردیبهشت ماه 1400 دفترچه های بیمه حذف شده و پرونده ها و نسخ فقط به صورت الکترونیکی پذیرفته می شوند.  از تیرماه سال جاری شروع نسخ الکترونیکی سرپایی آغاز می شود.

 

وی تاکید کرد:  از آبان ماه سال جاری هیچ گونه سند دستی از طرف سازمان بیمه سلامت تحویل گرفته نمی شود و باید به صورت الکترونیکی باشد.

 

وی ضمن آموزش نحوه استفاده از سامانه و راه های نسخه نویسی خاطرنشان کرد:  اطلاعات تمامی پزشکان شاغل در بیمارستان ها دریافت شده و پس از پیکربندی توسط اداره کل بیمه برای آنان کد کاربری و رمز ورود به پنل ارسال خواهد شد.

 

 سعیدی افزود: درحال حاضر به تعداد مراکزی که هر پزشک فعالیت می کند، کد کاربری تعریف و ارسال شده که در آینده نزدیک اصلاح می شود. هر بیمارستان برای به روز رسانی اطلاعات پزشکان و سایرکادر درمانی باید یک نفر را به عنوان ادمین به بیمۀ سلامت معرفی کند.

 

این کارشناس بیمه سلامت یادآور شد که هزینه های الکترونیکی حداکثر تا پایان ماه بعد به مراکز پرداخت می شود.

 

 در خاتمه این کارگاه نمایندگان بیمه سلامت ضمن معرفی پنل نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک به نشانی  https://eservices.ihio.gov.ir/erx به بیان توضیحات و راهنمایی پزشکان حاضر پرداختند.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 105329
کلمات کلیدی