• تاریخ انتشار : 1399/09/17 - 11:49
  • بازدید : 697
  • تعداد بازدیدکننده : 151
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در شرق تهران

رییس مرکز بهداشت شرق تهران از غربالگری تمام خانواده های فرد مثبت قطعی در مناطق 12،13،14 و 15 تا روز 15 آذرماه خبر داد .

رییس مرکز بهداشت شرق تهران از غربالگری تمام خانواده های فرد مثبت قطعی در مناطق 12،13،14 و 15 تا روز 15 آذرماه خبر داد .


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز بهداشت شرق تهران، دکتر امیرعلی فریدونفر با بیان این که تمرکز ما در طرح شهید سلیمانی بر پیشگیری از کروناست گفت: این طرح دارای سه فاز اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است.

وی تأکید کرد: بیشترین اطلاع‌‌رسانی در زمینه پیشگیری از کرونا صورت می‌‌گیرد و در این طرح ردیابی و رهگیری بیمارانی که به کرونا مبتلا شده‌‌‌‌اند انجام می شود.

به گفته وی از  12 آذرماه 99 علاوه بر مراکز منتخب، پایگاه های بهداشتی و مقرهای شهید سلیمانی؛ تیم سیار مرکز بهداشت شرق تهران نیز با مراجعه به درب منازل تست تشخیص سریع بیماری کووید 19 را برای تمامی اعضای خانواده فرد مبتلا انجام می دهند.

دکتر فریدونفر خاطرنشان کرد: این تیم متشکل از دو پزشک ارزیابی کننده بیماران و دو کارشناس مبارزه با بیماریها و نمونه گیر است که درچهار منطقه 12، 13، 14، 15 تحت پوشش این مرکز پس از رصد موارد مثبت و تماس با خانواده وی و اعلام رضایت افراد به انجام تست می پردازند.

وی با اشاره به انجام نمونه گیری از تمام افراد خانواده های فرد مثبت قطعی در مناطق مذکورگفت: افراد غربالگری شده توسط پزشک تیم ویزیت شده و دستورات درمانی را دریافت کردند.

رییس مرکز بهداشت شرق خاطرنشان کرد: این تیم کار خود را در این مناطق تا پایان طرح شهید سلیمانی و پاکسازی کامل مناطق ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 99296
کلمات کلیدی