• تاریخ انتشار : 1400/10/07 - 09:39
  • بازدید : 198
  • تعداد بازدیدکننده : 195
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارايه تسهیلات خرید اقساطی شرکت مادیران به کارکنان دانشگاه

مدیریت امور رفاهی دانشگاه از انعقاد قراردادی با شرکت مادیران به منظور ارایه تسهیلات خرید لوازم خانگی به کارکنان دانشگاه خبر داد.

مدیریت امور رفاهی دانشگاه از انعقاد قراردادی با شرکت مادیران به منظور ارایه تسهیلات خرید لوازم خانگی به کارکنان دانشگاه خبر داد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مدیریت امور رفاهی، دکتر مهرداد اسماعیلی ضمن بیان این مطلب گفت: به منظور استفاده کارکنان دانشگاه از تسهیلات اقساطی خرید لوازم خانگی تفاهم نامه ای با شرکت مادیران منعقد شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: براساس تفاهم‌نامه مذکور کارکنان دانشگاه می‌توانند از تسهیلات خرید اقساطی لوازم خانگی بهره‌مند شوند.

 

دکتر مهرداد اسماعیلی در ادامه به شرایط تسهیلات شرکت مادیران در مورد کالاهای غیرمادیرانی نظیر تلفن همراه، لپتاب و دستگاه‌های اداری به صورت پیش پرداخت 10 درصدی کل مبلغ کالا و اقساط شش تا 12 ماهه اشاره کرد.

 

وی تسهیلات مذکور در مورد کالاهای برند مادیران نظیر لوازم خانگی و تلویزیون( برندهای ایکس ویژن و تی سی ال) را شامل پیش پرداخت 15درصدی مبلغ کالا و اقساط شش تا 18 ماهه عنوان کرد.

 

به گفته مدیر امور رفاهی دانشگاه براساس این تفاهم نامه، برای کالای مادیران (برند ایکس ویژن، تی‌سی‌ال) دو درصد تخفیف روی کل مبلغ فاکتور و برای کالای موبایل و لپ تاپ یک درصد تخفیف روی کل مبلغ فاکتور منظور می شود.  

 

وی افزود: کارمزد ماهیانه 1.5 درصد برای تمامی کالاهای اقساطی محاسبه می شود و حمل كالا به مقصد متقاضي در محدوده تهران به صورت رایگانصورت می گیرد.

 

براساس این گزارش علاقه مندان برای ارتباط با این مجموعه می توانند با شماره 41703000 تماس گرفته و برای کسب اطلاع از شعب و مشاهده محصولات این مجموعه به سایت www.maadiran.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 111965
کلمات کلیدی