• تاریخ انتشار : 1401/02/20 - 10:05
  • بازدید : 109
  • تعداد بازدیدکننده : 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارایه خدمات پزشکی توسط جهاد دانشگاهی به هنرمند پیشکسوت کشور

مرکز درمان در منزل (امداد) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به ارایه خدمات پزشکی و درمانی به هنرمند پیشکسوت رضا رویگری پرداخت.

 

مرکز درمان در منزل (امداد) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به ارایه خدمات پزشکی و درمانی به هنرمند پیشکسوت رضا رویگری پرداخت.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، این اقدام  داوطلبانه در مسیر فعالیت چندین ساله جهاد دانشگاهی در حوزه سلامت و حفظ کرامت سالمندان و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تکریم و حمایت از هنرمندان پیشکسوت که سرمایه‌های اجتماعی جامعه‌ محسوب می‌شوند صورت گرفت.

 

مرکز امداد جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی به ‌دنبال اقدام خیرخواهانه جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینمای کشور درخصوص انتقال رضا رویگری هنرمند پیشکسوت به منزلش، مسئولیت ارایه خدمات تخصصی پزشکی، تشخیصی و درمانی به وی را عهده دار شد.

 

براساس این گزارش نخستین ویزیت هنرمند مذکور توسط تیم پزشکی مرکز درمان در منزل(امداد) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی همزمان با انتقال وی به منزلش عصر یکشنبه 18اردیبهشت ماه انجام شد.

  

مرکز درمان در منزل (امداد) وابسته به جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی است که با هدف ارایه خدمات عمومی و تخصصی در حوزه‌های مراقبتی و تشخیصی و درمانی با اولویت خدمت رسانی به سالمندان راه‌اندازی شده است. این مرکز در طول فعالیت خود به ارایه خدمات شایسته و با کیفیت با تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت به آحاد جامعه در شهر تهران پرداخته است.

 

براساس این گزارش تمامی اقشار جامعه به‌ ویژه سالمندان و خانواده‌های آنها می‌توانند خدمات پزشکی مرکز امداد در منزل را از طریق  تماس با تلفن های  45388 (021)- 88876904 (021) و یا 09202072103 (همراه) به ‌صورت شبانه‌روزی دریافت کنند.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 116345
کلمات کلیدی