• تاریخ انتشار : 1401/08/09 - 14:55
  • بازدید : 305
  • تعداد بازدیدکننده : 298
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت از مرکز بهداشت شرق تهران

سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت از مرکز بهداشت شرق تهران بازدید کرد.

 

سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت  از مرکز بهداشت شرق تهران بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز بهداشت شرق تهران، دکتر فرشید رضایی سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت هدف از این بازدید را ارزیابی و ارایه رهنمودهای عملیاتی در راستای ارتقای کیفی وکمی فعالیت‌ها و شاخص برنامه‌ای عنوان کرد.

 

در حاشیه این بازدید نشستی با حضور دکتر رضایی، مدیر گروه  دفتر آموزش و ارتقای سلامتمعاونت بهداشتی دانشگاه، رییس و معاون مرکز بهداشت شرق برگزار شد.

 

 در این نشست دکتر رضایی  پس از شنیدن گزارش‌های عملیاتی مدیران مرکز در سطح شرق تهران  درخصوص رویکردهای نوین برنامه های آموزش و ارتقای سلامت، برنامه‌های جدید و اولویت‌های دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت توضیحاتی ارایه داد.

 

سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت در ادامه از مرکز خدمات جامع سلامت صلواتی مجری برنامه خانه مشارکت و شهر سالم در سطح شرق تهران بازدید کرد که توضیحات لازم درخصوص نحوه ارایه خدمات توسط کارشناس برنامه ارایه شد.

 

دکتر رضایی در خاتمه این بازدید با اشاره به هم اندیشی ارتقای تعامل علمی و اجرایی  بر اهمیت و ضرورت ادامه تعامل وهمکاری های مشترک فی مابین حوزه بهداشت و مشارکت های اجتماعی تاکید کرد.

 

براساس این گزارش  در این بازدید دکتر امیر علی فریدونفر  رییس مرکز بهداشت شرق،  دکتر آرش عباسی معاون  مرکز ،ن مدیر گروه  دفتر آموزش و ارتقای سلامتمعاونت بهداشتی دانشگاه نیز حضور داشتند.

 انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 122250
کلمات کلیدی