• تاریخ انتشار : 1401/06/27 - 10:59
  • بازدید : 236
  • تعداد بازدیدکننده : 233
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برپایی موکب سلامت در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی

مرکز بهداشت شرق تهران در مسیر راه‌پیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) با برپایی موکب سلامت به ارایه خدمات سلامت محور به شهروندان پرداختند.

مرکز بهداشت شرق تهران در مسیر راه‌پیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) با برپایی موکب سلامت به ارایه خدمات سلامت محور به شهروندان پرداختند.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز بهداشت شرق، این موکب سلامت با عنوان شهید مصطفی اردستانی با همکاری اداره سلامت منطقه 13 و مرکز بهداشت شرق تهران در خیابان 17 شهریور در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در روز اربعین برپا شد.

 

 

براساس این گزارش از خدماتی که در این موکب به شهروندان تهرانی ارایه شد می‌توان به کنترل فشارخون، انجام تست قند خون، توزیع بروشورهای آموزشی(با محتوای جوانی جمعیت،پیشگیری از کرونا،پیشگیری از فشارخون و ازدواج سالم) و تزریق واکسن کرونا اشاره کرد.

 

  

 

نظارت بر مواد غذایی توزیع شده در مسیر پیاده روی اربعین حسینی

  براساس این گزارش شش تیم دونفره از کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شرق تهران نیز بر سلامت مواد غذایی توزیع شده در ایستگاههای صلواتی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین نظارت داشتند.

 

 

 

این تیم های بازرسی ضمن بازدید از مراکز پخت و پز در مراسم اربعین به بررسی کیفیت مواد غذایی و  وضعیت آب آشامیدنی در طول مسیر و کلرسنجی با استفاده از تجهیزات پرتابل پرداختند.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 120841
کلمات کلیدی