• تاریخ انتشار : 1401/08/02 - 13:42
  • بازدید : 284
  • تعداد بازدیدکننده : 279
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه سرپرستاران بخش اورژانس بیمارستان‌های تابعه دانشگاه

دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور سرپرستاران بخش اورژانس مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی برگزار شد.

 

دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور سرپرستاران بخش اورژانس مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، این دوره آموزشی توسط  مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با هدف توانمندسازی سرپرستاران بخش اورژانس برگزار شد.

 

در این کارگاه که به همت مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی معاونت درمان  برگزار شد، فاطمه گودرزی مدیر پرستاری، حسن فلاحتی سوپروایزر بالینی و سرپرستار دیالیز بیمارستان لقمان حکیم به ارایه آموزش‌های لازم درخصوص مدیریت بحران در حوزه پرستاری و بخش اورژانس بیمارستان‌ها پرداختند.

 

از مهمترین مباحث ارایه شده در این دوره آموزشی می‌توان به فرایند مدیریت خطر، شناخت زمینه و مخاطرات، تحلیل خطر، ارزشیابی خطر، حذف یا کاهش خطر، آموزش و رهبری به عنوان دو شاخص اصلی در مدیریت خطر اشاره کرد.

 

در خاتمه نشست مذکور با اشاره به اهمیت مقوله آموزش آبشاری تاکید شد که شرکت کنندگان آموزش های ارایه شده در این دوره را با تشکیل جلسات آموزشی و برگزاری مانورهای بحران به سایر همکاران خود در بیمارستانها منتقل کنند.

 

براساس این گزارش کارگاه آموزشی مذکور با حضور کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی معاونت درمان و سرپرستاران اورژانس بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی 30 مهرماه 1401 در بیمارستان لقمان حکیم برگزارشد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 122020
کلمات کلیدی