• تاریخ انتشار : 1400/12/01 - 12:20
  • بازدید : 179
  • تعداد بازدیدکننده : 177
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم دانش آموختگی اولین فلوشیپ نازایی مرکز مهدیه

مراسم دانش آموختگی اولین فلوشیپ نازایی در بخش نازایی مرحوم صبوحی بیمارستان مهدیه برگزار شد.

مراسم دانش آموختگی اولین فلوشیپ نازایی در بخش نازایی مرحوم صبوحی بیمارستان مهدیه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مهدیه، در این مراسمی با حضور رییس بیمارستان و جمعی از اساتید با اهدای لوح و هدایایی از  دکتر مینو دخت باورساد کریمی اولین فارغ التحصیل فلوشیپ نازایی در بخش نازایی مرحوم صبوحی مرکز تقدیر شد.

 

این مراسم ابتدای برنامه آموزش صبحگاهی دستیاران گروه زنان  با حضور دکتر شهرزاد زاده مدرس رییس مرکز،  دکتر مریدی معاون آموزشی و پژوهشی مرکز  و جمعی از  اساتید و دستیاران گروه زنان برگزار شد.

 

دکتر زاده مدرس رییس بیمارستان در این مراسم ضمن بیان تاریخچه راه اندازی بخش نازایی مرکز گفت: ساختمان کنونی این بخش در سال 1390 افتتاح شد و به دنبال تایید بخش توسط وزارت بهداشت، پذیرش و تربیت فلوشیپ نازایی در این بخش آغاز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی اجرای یک برنامه با هدف مشخصی تبیین می شود در  ابتدا همه امکانات و ملزومات مربوطه، آماده و مهیا نیست اما به تدریج و در سایه تلاش ، صبر و پشتکار همگانی، مشکلات و موانع مرتفع می شود.

 

دکتر زاده مدرس در خاتمه سخنان خود ضمن تبریک به اولین دانش آموخته نازایی این بخش، از همکاری و مساعدت بی شائبه تمامی اساتید، پزشکان و کادر خدوم بخش نازایی از ابتدای تشکیل بخش تاکنون قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 113832
کلمات کلیدی