• تاریخ انتشار : 1400/09/02 - 08:53
  • بازدید : 101
  • تعداد بازدیدکننده : 101
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی هماهنگ کنندگان پیوند اعضا در بیمارستان مسیح دانشوری

کارگاه آموزشی داوطلبان هماهنگ کننده پیوند اعضای واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار شد.

کارگاه آموزشی داوطلبان هماهنگ کننده پیوند اعضای واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مسیح دانشوری، دکتر صدرا منتظری یکی از مسئولان برگزاری این دوره ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله دوم آموزش داوطلبان هماهنگ کنندگان پیوند اعضای واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری اجرا شد.

 

به گفته وی داوطلبان مذکور پس از گذراندن دوره تئوری در این مرحله آموزشهای عملی را فراگرفتند. در این مرحله فراگیران با بخش مراقبت های ویژه آشنا شده و معاینات مربوطه به مورد مشکوک به مرگ مغزی را به صورت عملی فراگرفته و انجام دادند.

 

به گفته دکتر شهرزاد غفاریان دبیر اجرایی در کارگاه مذکور آموزشهای مربوطه به نحوه کنترل گازهای خون شریانی ABG و مانیتورینگ ارایه شد و فراگیران به صورت  عملی مهارت های لازم را فراگرفته و کتابچه طراحی شده را تکمیل کردند.

 

وی افزود: پس از تکمیل کتابچه مربوطه فراگیران در آزمون عملی که در هشت ایستگاه طراحی شده شرکت کرده و در صورت کسب امتیاز لازم به جمع هماهنگ کنندگان پیوند اعضا ملحق می شوند.

 

دکتر غفاریان ضمن تقدیر از زحمات مدرسان این دوره آموزشی ابراز امیدواری کرد به زودی خانواده بزرگ فراهم آوری اعضای پیوندی شاهد گسترش ظرفیت های ایجاد شده باشد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 110396
کلمات کلیدی