• تاریخ انتشار : 1399/10/07 - 14:01
  • بازدید : 762
  • تعداد بازدیدکننده : 98
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تقدیر سخنگوی دولت از تلاش های مدافعان سلامت بیمارستان شهدای تجریش در نبرد با کرونا

سخنگوی دولت ضمن حضور در بیمارستان شهدای تجریش از تلاش های پرستاران مدافع سلامت این مرکز تقدیر کرد.

 سخنگوی دولت ضمن حضور در بیمارستان شهدای تجریش از تلاش های پرستاران مدافع سلامت این مرکز تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی sbmuبه نقل از بیمارستان شهدای تجریش، دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت به مناسبت هفته گرامیداشت مقام پرستار ضمن حضور در بیمارستان شهدای تجریش از خدمات ارزنده پرستاران در راستای درمان بیماران کرونایی تقدیر کرد.

در مراسمی نمادین با حضور دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت  و دکتر خشنود رییس بیمارستان شهدای تجریش ازتعدادی از پرستاران نمونه  این مرکز قدردانی شد.

دراین مراسم دکترخوشنود رییس بیمارستان ضمن ارایه گزارشی از خدمات این مرکز به بیماران کرونایی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا این مرکز درخط مقدم مبارزه با بیماری کووید19 قرار داشت و یکی ازبیمارستان های اصلی  مبارزه با این  بیماری منحوس بود.

وی با اشاره به آمار بیماران سرپایی و بستری  کرونایی درمان شده در این مرکز خاطرنشان کرد: 90 درصد بیماران بستری شده در این مرکز با فداکاری  و دلسوزی  پرستاران و یاری خداوند بهبود یافتند و سلامتی خود را به دست آورند.

دکتر خوشنود با اشاره به زحمات و رشادت های مدافعان سلامت در این مدت یادآور شد: بیش از350 نفر از کادر درمان بیمارستان شهدای تجریش به کرونا  COVID-19مبتلا شده و در بخش های بستری همین مرکز مورد مداوا قرارگرفتند که جا دارد ازتمامی این عزیزان قدردانی شود.

دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت نیز ضمن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار به واقعه کربلا اشاره کرد و رشادت، ایثار، عشق وسرپرستی آن حضرت را یادآور شد که علیرغم مصیبت عظیمی که تجربه کرده بود با تمام وجود به مراقبت و حمایت و مداوای سایرین پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نامگذاری روز میلاد حضرت زینب را به عنوان روز پرستار بسیار شایسته برشمرد و به ویژگی های زینب گونه پرستاران در مراقبت از بیماران اشاره کرد.

دکتر ربیعی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد : تلاش های خالصانه، ایثارگری و مسئولیت پذیری مدافعان سلامت که درمبارزه با بیماری کرونا جان برکف نهاده و به درمان هموطنان خود پرداختند درتاریخ این سرزمین ماندگار و ثبت می شود و ما در مقابل این رشادت ها سر تعظیم فرود می اوریم.

درانتهای این مراسم نمادین با اهدای گل و هدایایی از تعدادی از پرستاران نمونه بیمارستان قدردانی شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 100125
کلمات کلیدی