• تاریخ انتشار : 1399/05/25 - 13:44
  • بازدید : 597
  • تعداد بازدیدکننده : 167
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تیم بازدید میدانی در بیمارستان مهدیه تشکیل شد

مدیر بیمارستان مهدیه از تشکیل تیم بازدید میدانی در این مرکز به منظور بررسی و شناسایی مشکلات ساختاری و فرایندی در این مرکز خبر داد.

مدیر بیمارستان مهدیه از تشکیل تیم بازدید میدانی در این مرکز به منظور بررسی و شناسایی مشکلات ساختاری و فرایندی در این مرکز خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مهدیه، به گفته وی این تیم از ابتدای خرداد ماه سال جاری با هدف بررسی و شناسایی مشکلات و معضلات ساختاری، فرآیندی و بصری و همچنین تلاش برای رفع آنها و افزایش ایمنی مراجعان و بهسازی فضای بیمارستان تشکیل شد.

 

این تیم متشکل از مدیر بیمارستان و مسئولان واحدهای خدمات، تأسیسات، تدارکات، تجهیزات پزشکی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و اموال است که هفته ای یک بار ضمن بازدید از فضاهای مختلف بیمارستان از نزدیک به بررسی و شناسایی مشکلات می پردازند.

 

به گفته مدیر بیمارستان تیم مذکور تاکنون 62 مصوّبه داشته است که از مهمترین اقدامات صورت گرفته می توان به افزایش ارتفاع نرده های رمپ اورژانس برای ایمن سازی محیط، پاکسازی و بهسازی و ایجاد فضای سبز و زیبا سازی محوطه با همکاری شهرداری ناحیه،  ساماندهی و بهسازی انبارهای مرکز اشاره کرد.

 

رنگ آمیزی و بهسازی وسایل بازی کودکان،  برآورد هزینه و شروع عملیات احداث اتاقک پسماند شیمیایی- دارویی، به روزرسانی و زیبا سازی تابلوهای معرفی پزشکان مرکز، بهینه سازی و راه اندازی آب نما از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مرکز است.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 95295
کلمات کلیدی