• تاریخ انتشار : 1401/02/04 - 11:32
  • بازدید : 102
  • تعداد بازدیدکننده : 101
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ضرورت توجه بیشتر به نقش گفتار درمانگران در زنجیره سلامت

رییس بیمارستان شهدای تجریش همزمان با روز ملی گفتاردرمانی بر ضرورت توجه بیشتر به نقش گفتار درمانگران در زنجیره سلامت تاکید کرد.

رییس بیمارستان شهدای تجریش همزمان با روز ملی گفتاردرمانی بر ضرورت توجه بیشتر به نقش گفتار درمانگران در زنجیره سلامت تاکید کرد. 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهدای تجریش، دکتر امام هادی رییس بیمارستان شهدای تجریش  همزمان با روز ملی گفتار درمانی با اهدای لوح تقدیر از زحمات کارشناس گفتار درمانی بیمارستان تقدیر کرد.

 

وی گفتاردرمانی یا آسیب‌شناسی گفتار و زبان را رشته‌ای از علوم توانبخشی برشمرد که به بررسی ماهیت انواع اختلالات گفتار، زبان و نیز روش‌های تشخیص و درمان این اختلالات می‌پردازد.

 

دکتر امام هادی اظهار امیدواری کرد با اعتلای بیشتر رشته توانبخشی در حوزه سلامت و نقش‌آفرینی بیشتر گفتاردرمانگران به عنوان یکی از تخصص‌های توانبخشی در نظام سلامت، شاهد رشد روزافزون و اقدامات مؤثر در این حوزه باشیم.

 

رییس بیمارستان خاطرنشان کرد: بدون شک زمانی كه با صبوری، گشاده رويي و حسن خلق شما گفتاردرمانگران، لبخند رضايت بر لبان بيمار مي نشيند و کام بیمارتان به لذت گفتار شیرین می‌شود هيچ قلمي قدرت به تحرير در آوردن و به تصوير كشيدن اين لحظات زيبا را ندارد.

 

وی ضمن تبریک مجدد روز ملی گفتار درمانی با اهدای لوح تقدیر از زحمات خانم برادران کارشناس گفتار درمانی مرکز تقدیر کرد و برای تمامی همکاران گفتار درمانی آروزی سلامتی و بهروزی در تمامی مراحل زندگی و حرفه ای کرد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 115837
کلمات کلیدی