• تاریخ انتشار : 1401/07/27 - 10:59
  • بازدید : 201
  • تعداد بازدیدکننده : 197
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم استقبال از دستیاران ورودی جدید در دانشکده طب سنتی برگزار شد

مراسم استقبال از دستیاران ورودی جدید دانشکده طب سنتی با حضور دکتر مژگان تن ساز رییس دانشگاه و جمعی از اساتید و مسئولان در سالن دکتر مصدق دانشکده برگزار شد.

 

مراسم استقبال از دستیاران ورودی جدید دانشکده طب سنتی با حضور دکتر مژگان تن ساز رییس دانشگاه و جمعی از اساتید و مسئولان در سالن دکتر مصدق دانشکده برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از دانشکده طب سنتی، در این مراسم دکتر مژگان تن ساز رییس دانشکده ضمن تبریک به دستیاران جدید دانشکده به معرفی طب سنتی وارتباط این رشته با طب آکادمیک پرداخت.

 

وی با اشاره به این که طب سنتی در حیطه‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی وظایف بسیاری دارد گفت: در آموزش آکادمیک، طب سنتی یک رشته نو پا است گرچه مدتی از راه اندازی  این رشته می­گذرد هنوز این رشته در اول راه قرار دارد.

 

رییس دانشکده طب سنتی در ادامه سخنان خود به دستاوردهای شایان توجه دانشکده از جمله برگزاری دوره‌های مهارتی، نگارش کتب و ادغام  مطالب  طب روز  در کتب طب سنتی اشاره کرد.

 

وی با اشاره به سایر دستاوردهای دانشکده افزود: تاکنون40 عنوان کتاب راهنمای  بالینی چاپ شده یا در دست چاپ است  و در حوزه  پژوهش نیز با کمک همه اساتید این رشته توانستیم جایگاه چهارم طب مکمل در جهان را به دست آوریم .

 

دکتر تن ساز درخاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد که برای رسیدن به جایگاه اصلی طب سنتی در کشور همت تمامی اساتید و فراگیران دانشکده لازم است .

 

براساس این گزارش در ابتدای این مراسم دکتر مریم حمزه لو مقدم معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده ضمن تبریک به دستیاران جدید و معرفی دانشکده به بیان توضیحاتی درخصوص تاریخچه، جایگاه، دستاوردها و امکانات و حوزه های آموزشی و پژوهشی پرداخت.

 

دکتر حمزه لو در خاتمه سخنان خود ضمن آرزوی توفیق برای دستیاران جدید ابراز امیدواری کرد که با همراهی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده دوران تحصیلی پرثمر و درخشان داشته باشند.

 

 

در ادامه مراسم دکترحاجی مهدی پورمعاون پژوهشی دانشکده، دستیاران جدید را عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برشمرد و به بیان نکاتی درخصوص ضرورت پژوهش در رشته طب سنتی درنگارش  پایان نامه‌ها و همچنین ارتباط دستیاران با آزمایشگاه دانشکده  پرداخت.

 

سپس مدیران گروههای مختلف دانشکده ضمن بیان سخنانی به معرفی رشته های موجود در دانشکده پرداخت و توضیحاتی درخصوص رشته های بیان کردند.

 

دستیاران جدید نیز در این مراسم به بیان علاقه‌مندی‌های ، نظرات و دغدغه‌های خود پرداختند ومسئولان دانشکده به  سوالات آنان پاسخ گفتند. سپس دستیاران جدید به همراه دکتر محسن منوچهری دانشجوی ورودی سال 1399 طب سنتی ضمن بازدید از دانشکده با بخشهای مختلف آن از نزدیک آشنا شدند.

براساس این گزارش مراسم مذکور با حضور دکتر مژگان تن ساز رییس دانشکده، دکتر مریم حمزه لو مقدم  معاون آموزشی و دانشجویی، دکتر حاجی مهدی پور معاون پژوهشی، مدیران گروه‌های آموزشی (طب سنتی- گروه اخلاق پزشکی – گروه داروسازی)  و جمعی ازاعضای هیئت علمی دانشکده دوشنبه 25 مهرماه در سالن دکترمصدق دانشکده برگزار شد. 

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 121807
کلمات کلیدی