اخبار

  • تاریخ انتشار : 1399/05/08 - 12:43
  • بازدید : 1102
  • تعداد بازدیدکننده : 160
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آشنایی کارکنان دانشگاه با ویژگی ها و سبک های رفتاری

در وبینار«خودشناسی و رفتارشناسی با مدل جهانی دیسک» چهار سبک رفتاری به همکاران دانشگاه آموزش داده شد.

در وبینار«خودشناسی و رفتارشناسی با مدل جهانی دیسک» چهار سبک رفتاری به همکاران دانشگاه آموزش داده شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی، وبینار آموزشی خودشناسی و رفتارشناسی با مدل جهانی دیسک توسط مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان  ویژه همکاران ستاد دانشگاه برگزار شد.

 

در این دوره آموزشی مجید مردی روانشناس مرکز مشاوره، دیسک را زبان جهانی رفتار برشمرد و گفت: دیسک درباره هوش، ارزش‌ها یا مهارت‌ها صحبت نمی‌کند و به بررسی شخصیت نمی‌پردازد. بلکه صرفاً درباره رفتارهای قابل‌ مشاهده شما صحبت می‌کند.

 

به گفته وی دیسک فقط نحوه عمل و ارتباطات ماست. مدل رفتاری دیسک؛ جهانی و عمومی است و رفتار ما را بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت، کشور، فرهنگ، صنعت، سازمان و جایگاه شغلی توصیف می‌کند.

 

مجید مردی در ادامه افزود: به ‌طور خلاصه می‌توان گفت با مدل رفتاری دیسک می‌توانیم ویژگی‌های رفتاری خود و دیگران را بشناسیم، بسیاری از سوءتفاهم‌ها را مدیریت کنیم، نقاط قوت و ضعف خودمان را پیدا کنیم و روی آن‌ها تمرکز کنیم.

 

در این کارگاه هر یک از چهار سبک ‌رفتاری بر اساس مدل دیسک ارایه شد و ویژگی‌ها، نقاط قوت و ضعف افراد داری هر ویژگی مورد بررسی قرار گرفت ونیز تمرین‌ها و فنونی برای برطرف کردن نقاط ضعف به افراد آموزش داده شد.

 

در خاتمه کارگاه نیز آزمون خودشناسی و رفتارشناسی با مدل جهانی دیسک به ‌صورت مجازی به شرکت‌کنندگان در کارگاه ارائه شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار:7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 94811
کلمات کلیدی