اخبار

  • تاریخ انتشار : 1399/10/13 - 11:42
  • بازدید : 856
  • تعداد بازدیدکننده : 253
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آموزش مراقبت های پرستاری در بخش مراقبت های ویژه در زمان شیوع بیماری کرونا

دوره آموزشی مراقبت های پرستاری در بخش مراقبت های ویژه در زمان شیوع کرونا توسط مدیریت پرستاری دانشگاه برگزار شد.

دوره آموزشی مراقبت های پرستاری در بخش مراقبت های ویژه در زمان شیوع کرونا  covid-19 توسط مدیریت پرستاری دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sbmuبه نقل از معاونت درمان، این دوره آموزشی سه روزه با هدف توانمند سازی و به روز رسانی دانش و مهارت پرستاران در زمینه مراقبت های ویژه هفتم تا دهم دی ماه در بیمارستان شهیدمدرس برگزار شد.

در این دوره با توجه به نقش مهم سرپرستاران بخش های ویژه در آموزش پرستاران و نظارت بر نحوه ارایه مراقبت های پرستاری صحیح و با کیفیت به بیماران، با حضور 20 نفر از سرپرستاران بخش های ICUمراکز تابعه دانشگاه و رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل شد.

دکتر بهروز فرزانگان متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت های ویژه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و دکتر فاطمه منجذبی عضو هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی در این کارگاه به تدریس تازه ترین مطالب و یافته ها در مورد پایش همودینامیک در ICU، تفسیر ABG، اکسیژن درمانی و اصول و روش های باز نگهداشتن راه هوایی، ACLS، تهویه مکانیکی تهاجمی و غیر تهاجمی پرداختند.

براساس این گزارش دوره های آموزشی دو هفته ای مراقبت های ویژه برای آموزش پرستاران شاغل در بخش های عادی نیز از ابتدای مهر ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

هدف از برگزاری این دوره های آموزشی، توانمندسازی و آموزش پرستاران بخش های عادی مراکز توسط پرستاران ماهر بخش های ویژه است که در بخش های ویژه پنج بیمارستان بزرگ تابعه دانشگاه برگزار می شود.   

انتهای پیام/

کدخبرنگار:7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 100321
کلمات کلیدی