اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/04/13 - 09:37
  • بازدید : 88
  • تعداد بازدیدکننده : 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان درشرق تهران

رییس شبکه بهداشت و درمان شرق تهران با اشاره به آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان از ابتدای تیرماه گفت: امسال 20175 نوآموز در شرق تهران از نظر سلامتی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان شرق تهران با اشاره به آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان از ابتدای تیرماه گفت: امسال  20175 نوآموز  در شرق تهران از نظر سلامتی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز بهداشت شرق تهران، دکتر فریدونفر گفت: افتتاح پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان از یکم تیر ماه همزمان با سراسر کشور در شرق تهران انجام گرفت و تست و غربالگری نوآموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی در این پایگاه ها آغاز شد.

 

به گفته وی 11 پایگاه در شرق تهران در  مناطق 12-13-14 و15 فعالیت دارند و نسبت به سال گذشته سنجش سلامت نواموزان ۲۰ روز زودتر آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه پایگاه ها فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: نوبت گیری از طریق سامانه و توسط مدیران و مسئولان مدارس با مراجعه والدین انجام می شود و کار سنجش نوآموزان بر اساس شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

 

دکتر فریدونفر افزود: در این طرح بیش از ۱۳ اختلال در طرح سنجش سلامت نوآموزان قابل شناسایی است.

 

به گفته دکتر فریدونفر کارشناسان واحد بهداشت مدارس مرکز بهداشت شرق تهران نیز ضمن بازدید از پایگاه های مذکور عملکرد آنها را در راستای سنجش سلامت نوآموزان و رعایت پروتکل های بهداشتی  مقابله با کرونا مورد ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 105982
کلمات کلیدی