اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/10/20 - 14:14
  • بازدید : 140
  • تعداد بازدیدکننده : 140
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ارایه تخفیفات ویژه سامانه تخفیف نت برگ به کارکنان دانشگاه

مدیر امور رفاهی دانشگاه از عقد قرارداد با سامانه تخفیف نت برگ در زمینه ارایه تخفیف ویژه به کارکنان دانشگاه خبر داد.

 

مدیر امور رفاهی دانشگاه از عقد قرارداد با سامانه تخفیف نت برگ در زمینه ارایه تخفیف ویژه به کارکنان دانشگاه خبر داد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مدیریت امور رفاهی، دکتر مهرداد اسماعیلی مدیر امور رفاهی دانشگاه ضمن بیان این خبر گفت: براساس تفاهم نامه مذکور کارکنان دانشگاه به همراه خانواده‌های خود می توانند از خدمات تخفیف مازاد نت برگ بهره‌مند می شوند.

 

وی افزود: براساس قرارداد مذکور شرایط متفاوتی از صفحه عمومی نت برگ برای همکاران دانشگاهی ایجاد شده است که از آن جمله می توان به به ایجاد صفحه اختصاصی با درج لوگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سهولت در خرید و ارایه پنج درصد تخفیف مازاد بر تخفیف عمومی در تمامی دسته بندی ها اشاره کرد.

 

به گفته مدیر امور رفاهی دانشگاه همکاران برای استفاده از خدمات نت برگ باید پس از ورود به سایت مربوطه به نشانی  https://netbarg.com از بخش ورود به حساب کاربری گزینه ورود بر اساس شماره موبایل را انتخاب کرده و شماره موبایل خود را ثبت و تایید کنند.

 

وی افزود: سپس رمز چهار رقمی که برای موبایل شما ارسال می شود را وارد کنید تا به صفحه کاربری خود وارد شوید. توجه داشته باشید که لوگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در قسمت بالای سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد.

 

مدیر امور رفاهی دانشگاه خاطرنشان کرد: سپس همکاران می‌توانند از پیشنهادهای موجود در نت برگ، خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنند که هنگام پرداخت علاوه بر تخفیفات عمومی، پنج درصد تخفیف مازاد نیز برای آنان اعمال خواهد شد.

 

وی یادآور شد: پس از خرید خدمات مورد نظر، یک کوپن حاوی اطلاعاتی از قبیل نام خریدار، نام خدمت خریداری شده شماره تماس، نشانی و... نمایش داده می شود که با ارایه کوپن دریافتی می‌توان از خدمات خریداری شده مجموعه مورد نظر استفاده کنند.

 

دکتر مهرداد اسماعیلی خاطرنشان کرد: همه روزه پیشنهادهای متنوعی از انواع خدمات، تفریحات و سرگرمی‌های تازه و جذاب روی سایت نت برگ قرار می‌گیرد که کاربران می‌توانند این پیشنهادات ویژه را خریداری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: تیم پشتیبانی این سامانه به صورت 24 ساعته با شماره تماس 42027- 021 آماده پاسخگویی به مشکلات احتمالی کاربران است.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 112489
کلمات کلیدی