اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/10/04 - 08:31
  • بازدید : 134
  • تعداد بازدیدکننده : 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استانداردهای اورژانس بیمارستانی، اعتبار بخشی و تریاژ الکترونیک بررسی شد

نشست بررسی استانداردها واولویت‌های اورژانس های بیمارستانی، اعتباربخشی و تریاژ الکترونیک در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

نشست بررسی استانداردها واولویت‌های اورژانس های بیمارستانی، اعتباربخشی و تریاژ الکترونیک در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، این نشست به همت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی معاونت درمان و با حضور سرپرستاران مراکز درمانی دانشگاهی تشکیل شد.

 

در نشست مذکور درخصوص نحوه اجرای دستورالعمل کشوری استاندارد دارویی بخش اورژانس بیمارستانی در تمامی مراکز درمانی و الزام تهیه آنتی‌دوت‌ها برای بخش اورژانس بحث و بررسی صورت گرفت.

 

در این نشست قلی زاده از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، کوچکی، روح افزا و محمد رضایی از مدیریت پرستاری دانشگاه درخصوص مشخصات نیروهای واحد تریاژ و پیگیری اطلاع و ثبت کودکان پر خطر، کد های 247و724، ضرورت  آموزش نیروها در کلیه سطوح به خصوص نیروهای طرحی توضیحاتی مطرح کردند.

 

سپس عادلی کارشناس اداره اقتصاد درمان به ارایه مطالبی پرداخت و در ادامه مواردی نظیر اجرای کامل تریاژ الکترونیک در کلیه مراکز دانشگاهی، تأکید بر یکسان بودن کلیه فرم های تریاژ و ثبت یکسان به عنوان دستور کار یکسان برای تمامی مراکز دانشگاهی تعیین شد.

 

فرامرز بهادر خان رییس اداره اعتباربخشی معاونت درمان نیز در این جلسه با اشاره به اعتبار بخشی واحد اورژانس  بر کشوری بودن اعتباربخشی بیمارستان ها تاکید کرد.

 

در خاتمه حاضران در نشست به  بحث وبررسی درخصوص موضوعات مطرح شده و همچنین پاسخگویی به پرسش‌های طرح شده پرداخت.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 111790
کلمات کلیدی