اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/02/12 - 16:24
  • بازدید : 102
  • تعداد بازدیدکننده : 102
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین همایش تجلیل از خیرین بیمارستان لقمان برگزار شد

به مناسبت میلاد امام حسن (ع) و دهه کرامت، اولین همایش تجلیل از خیرین بیمارستان لقمان حکیم با حضور رییس بیمارستان برگزار شد.

به مناسبت میلاد امام حسن (ع) و دهه کرامت، اولین همایش تجلیل از خیرین بیمارستان لقمان حکیم با حضور رییس بیمارستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به نقل از بیمارستان لقمان حکیم، 11 اردیبهشت ماه به مناسبت میلاد امام حسن (ع) و دهه کرامت، اولین همایش تجلیل از خیرین مرکز با حضور دکتر امیدوار رضایی رییس مرکز، سعدی بنار مدیر مرکز، قاسم نوده فراهانی رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان لقمان حکیم، سایر اعضای هیئت مدیره انجمن و جمعی از خیرین و مسئولین واحدها در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد.
 
 
در این همایش دکتر رضایی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و دهه کرامت، روز جهانی کار و کارگر و همچنین روز معلم، این روز را فرخنده دانست و به حمایت های خیرین و دستاوردهای مرکز اشاره و عنوان کرد: این مرکز در جنوب استان تهران و در منطقه ای با درآمد پایین قرار دارد و کمک به بیماران این مرکز می تواند جنبه های معنوی بالایی داشته باشد.
 
 
در ادامه قاسم نوده فراهانی با عنوان این مطلب که با آغاز کرونا و آسیب اقتصادی آحاد جامعه، سطح درآمدی خیرین و اصناف نیز کاهش داشته اما خیریه درصدد است با برنامه ریزی های بیشتر و همکاری خیرین، کمک های نقدی و غیرنقدی این مرکز را افزایش دهد.
 
 
 
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق
 
 
  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 104129
کلمات کلیدی