اخبار

  • تاریخ انتشار : 1399/10/06 - 15:30
  • بازدید : 637
  • تعداد بازدیدکننده : 147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدیدمدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران از اجرای طرح شهید سلیمانی درشرق تهران

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران از نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در پایگاه های سلامت محور شرق تهران بازدید کرد.

 

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران از نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در پایگاه های سلامت محور شرق تهران بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز بهداشت شرق تهران، دکتر زینب مدیر کل اداره کل سلامتشهرداری تهران و هیئت همراه عملکرد پایگاه های سلامت محور و همکاری بین ارگانها در اجرای این طرح ملی را مورد ارزیابی قرار دادند.

 دکتر نصیری ضمن حضور در پایگاه سلامت محور محله نیروی هوایی در جریان روند اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در این منطقه قرار گرفت و از نزدیک به ارزیابی نحوه آموزش خانواده بیمار کرونا مثبت و انجام رپید تست توسط تیم مراقبتی پرداخت.

وی ضمن ابراز رضایت از نحوه اجرای طرح با اشاره به توجه به  مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت در قانون شهرداری ها گفت: موضوع سلامت همواره در شهرداری تهران مورد توجه بوده است. بنابراین تقویت همکاری مدیریت شهری و نظام سلامت در راستای ارتقای سلامت شهروندان ضرورت دارد.

دکتر زینب نصیری ضمن ابراز امیدواری که بستر این همکاری مشترک شرایطی فراهم کند تا از این بیماری عبور کنیم، افزود: در این بحران سرمایه نهادی و یک شبکه محلی گسترده به وجود آمد که باید در همین مسیر از ظرفیت‌ها استفاده شده و همکاری ها تقویت و خلاهای موجود برطرف شود تا بتوانیم بحران کرونا را بهتر مدیریت کنیم.

در حین این بازدید توسط دکتر امیرعلی فریدونفر رییس مرکز بهداشت شرق تهران توضیحات لازم درخصوص نحوه استقرار و هماهنگی و همکاری های نیروهای داوطلب بسیجی در پایگاه و همکاری ادارات و ارگان هایی نظیر شهرداری، بسیج و سپاه پاسداران و سایر ارگانها ارایه شد.

وی همچینین گزارشی درخصوص نحوه کار، بلوک بندی مناطق، برنامه ریزی برای تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی  ارایه کرد .

دکتر فریدونفر با اشاره به جمعیت تحت پوشش منطقه درخصوص پیگیری بیماران کرونا مثبت، پیگیری اطرافیان بیمار و انجام تست سریع در موارد لزوم، خدمات ارایه شده در مرکز منتخب و شرح وظایف ابلاغی تیم هایHome care توضیحاتی داد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 100088
کلمات کلیدی