اخبار

  • تاریخ انتشار : 1399/10/29 - 15:31
  • بازدید : 745
  • تعداد بازدیدکننده : 151
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sbmu  به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص توجه به ورزش و فعالیت بدنی خاطرنشان کرد: این المپیاد با هدف مشارکت فعال دانشجویان شاهد و ایثارگر  دانشگاه‌های علوم پزشکی در مسابقات و رویدادهای ورزشی همگانی، شناسایی دانشجویان مستعد و رشد و شکوفایی آنان برگزار می شود.

 

دکتر رستمی نژاد افزایش شادی و نشاط، ارتقای سطح سلامت، ایجاد انگیزه برای استمرار فعالیت‌ های ورزشی و تقویت روحیه‌ خودباوری در دانشجویان شاهد و ایثارگر را از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد برشمرد.

 

به گفته مدیر تربیت بدنی دانشگاه این المپیاد با همراهی معاونت آموزشی اداره کل شاهد و ایثارگر،  معاونت فرهنگی و دانشجویی و صندوق رفاه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

 

دکتر رستمی نژاد در ادامه گفت: نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.   
 

وی رشته‌های ورزشی این المپیاد را شامل آمادگی جسمانی ترکیبی، طناب‌زنی، برپی، روپایی، اسکات دیواری، اسکات تک پا، شنا سوئدی، بارفیکس تعادلی، پله درجا و پلانک ذکر کرد و افزود:  دانشگاه‌های علوم پزشکی پس از اعلام آمادگی و معرفی نماینده خود می توانند برای ثبت‌نام دانشجویان به سامانه سوت به نشانیsot.sbmu.ac.ir  مراجعه کنند.

         
به گفته دکتر رستمی نژاد آیین‌نامه‌ مسابقات در سامانه مذکور قابل مشاهده است.         


مدیریت تربیت بدنی یادآور شد: زمان ثبت ‌نام دانشگاه‌ها از ۳۰دیماه  تا ۱۸بهمن ماه 99 است و زمان ارسال فیلم نیز از ۲۵بهمن 99 آغاز می شود و  ۱۵اسفندماه 99 خاتمه می یابد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر  می توانند با تلفن ۲۲۴۳۹۸۴۵و یا همراه ۰۹۱۲۳۹۰۷۲۰۲ (خانم کریمی) تماس گرفته و یا به پورتال این مدیریت به نشانیsport.sbmu.ac.ir  مراجعه کنند.

 

برای مشاهده آیین نامه ها اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 100903
کلمات کلیدی