اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/08/19 - 11:57
  • بازدید : 186
  • تعداد بازدیدکننده : 185
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری پنجمین کنگره بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی

پنجمین کنگره بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با حضور معاونت بین الملل به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

پنجمین کنگره بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با حضور معاونت بین الملل به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به نقل از معاونت بین الملل، این کنگره با حضور دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوی و  مهمانانی از ترکیه، عراق، صربستان، آلمان، لهستان، روسیه، هند، عمان و تونس در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

 

 

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوی در این کنگره اظهار کرد: اشتراکات و تعاملات فرهنگی، اجتماعی و علمی بین کشورهای اسلامی مزیت اصلی و موجب رشد گردشگری سلامت است. 

وی افزود: برای توسعه گردشگری سلامت باید میان کشورهای اسلامی افزایی صورت بگیرد. توانمندی‌های کشورهای اسلامی باید با هماهنگی و شکیبایی بیشتر فراتر از مرزهای جغرافیای در در مرزهای علم و دانش و فرهنگ تقویت شود تا بتوانیم در جهان حرف اول را بزنیم و حتی خدمات خود را به کشورهای غیرمسلمان صادر کنیم.

 

مجید زنگویی دبیر اجرایی کنگره در این مراسم با ارایه گزارش از رویدادهای جانبی نمایشگاه سلامت و گردشگری سلامت گفت: هدف این کنگره مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی ایجاد شبکه ارتباطات و تعاملات موثر میان نهادها و فعالان حوزه سلامت و گردشگری سلامت است که از ماه های قبل به گفت وگو گذاشتیم و اکنون در این کنگره با فعالان گردشگری سلامت و اندیشمندان حاضر  در این رویداد در حال رایزنی هستیم.

 

در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی با حضور دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز درمانی، شرکت های گردشگری سلامت، شرکت های دانش بنیان و ...  برگزار شد.

 

 

ویژه نامه سفر این نمایشگاه نیز با مصاحبه ای از معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتشر شد که در لینک زیر قابل دسترسی است:

 

 

http://www.safar.me/wp-content/uploads/oldfile/flipbook/91/book.html

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7703م.ر

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری,اخبار کرونا
  • گروه خبری : 109877
کلمات کلیدی