اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/01/29 - 10:25
  • بازدید : 116
  • تعداد بازدیدکننده : 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل از خیرین سلامت بازار تجریش در روز ملي اكرام و تكريم خيرين

در مراسمی نمادین همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام و تکریم خیرین، از تلاشها و حمایت خیرین وکسبه بازار تجریش در بیمارستان شهدای تجریش تجلیل شد.

در مراسمی نمادین همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام و تکریم خیرین، از تلاشها و حمایت خیرین وکسبه بازار تجریش  در بیمارستان شهدای تجریش تجلیل شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در این مراسم دکتر امام هادی رییس بیمارستان در این مراسم ضمن تبریک این روز ملی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به فضایل و برکات ماه رمضان به ویژه شب‌های قدر اشاره کرد.

 

وی بیمارستان شهدای تجریش را مرکزی با سابقه درخشان در منطقه شمیرانات برشمرد که مرجع خدمت رسانی به بیماران  استان تهران و سایر استانها است و افزود: تعداد زیادی از بیماران از اقصی نقاط کشور برای دریافت خدمات درمانی پیشرفته به  بیمارستان شهدای تجریش مراجعه می کنند.

 

دکتر امام هادی به نقش بسیار مهم خیرین و کسبه بازار تجریش در حل و فصل مشکلات بیمارستان شهدای تجریش اشاره کرد و از حمایت ها و تلاش خیرین حوزه سلامت تقدیر کرد.

 

به گفته وی در پاندمی کرونا علیرغم تلخکامی‌ها و فراز و نشیب‌های بسیار، با رشادت و فداکاری های اقشار مختلف مردم شاهد  ایجاد پیوستگی و همبستگی مبتنی بر انسجام درونی در کشور بودیم.

 

رییس بیمارستان شهدای تجریش بهترین صواب را این نکته عنوان کرد که کسی موجب درمان و شفای بیمار شود و یادآور شد: هر فردی که در این موضوع مشارکت داشته باشد به نوعی در این صواب سهیم است واین خدمت صدقه جاریه است .

 

در خاتمه این مراسم با اهدای لوح تقدیر از حمایت و تلاش خیرین و کسبه بازار تجریش قدردانی  شد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 115633
کلمات کلیدی