اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/08/22 - 11:19
  • بازدید : 162
  • تعداد بازدیدکننده : 162
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تعامل دانشگاه های علوم پزشکی پایتخت در ارائه خدمات رفاهی به کارکنان

نخستین جلسه هم اندیشی مدیران رفاهی و روسای اداره رفاهی دانشگاههای علوم پزشکی منطقه 10 برگزار شد.

 

نخستین جلسه هم اندیشی مدیران رفاهی و روسای اداره رفاهی دانشگاههای علوم پزشکی منطقه 10 برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مدیریت امور رفاهی، نخستین نشست هم اندیشی و تعامل مدیران رفاهی و روسای اداره رفاه دانشگاه های علوم پزشکی پایتخت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل شد.

 

در این نشست دکتر مهرداد اسماعیلی مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن بیان مطالبی گفت: دانشگاه های علوم پزشکی پایتخت از ظرفیت های بی نظیری برای تعامل و گسترش همکاری ها برخوردار هستند.

 

وی با توجه به جمعیت بیش از 60 هزار نفری پرسنل چهار دانشگاه علوم پزشکی پایتخت به بخشی از خدمات مشترک این دانشگاهها نظیر بهره مندی از تجربیات متقابل، اماکن اقامتی و انعقاد قراردادهای مشترک رفاهی  اشاره کرد .

 

دکتر مهرداد اسماعیلی ابراز  امیدواری کرد که با همکاری یکدیگر اقدامات شایان توجهی در جهت رفاه حال همکاران خدوم حوزه بهداشت و درمان پایتخت رقم بخورد.

 

در ادامه این نشست مهندس جواد رفیعی، صدیقه معصومی و رها حمیدی روسای ادارات رفاه دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن تقدیر از تشکیل این نشست بر تداوم آن تاکید کردند و در ادامه به بیان ظرفیت ها، امکانات و اقدامات دانشگاه های خود پرداختند.

 

براساس این گزارش در نشست مذکور ضمن همفکری و هم اندیشی به  لزوم تدوین تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه های منطقه 10 نیز اشاره شد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 109943
کلمات کلیدی