اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/09/16 - 11:27
  • بازدید : 331
  • تعداد بازدیدکننده : 327
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر رییس بیمارستان شهید مدرس از حسابداران مرکز

رییس بیمارستان شهید مدرس همزمان با روز حسابدار با اهدای لوح تقدیر از تلاش و زحمات حسابداران و کارکنان حوزه مالی این مرکز تقدیر کرد.

رییس بیمارستان شهید مدرس همزمان با روز حسابدار با اهدای لوح تقدیر از تلاش و زحمات حسابداران و کارکنان حوزه مالی این مرکز تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهیدمدرس، دکترعلیپور پارسا به همراه دکتر خادمی مدیر بیمارستان همزمان با روز حسابدار ضمن حضور در واحد‌های امور مالی، ترخیص، درآمد و صندوق با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات حسابداران و کارکنان واحدهای مذکور تقدیر کرد.

رییس بیمارستان شهید مدرس در این دیدار ضمن تبریک روز حسابدار خاطرنشان کرد:  حسابداران در مرکز پزشکی شهید مدرس نقشی مهم و اساسی برعهده دارند و خدمات گسترده و صادقانه این همکاران در مرکز ستودنی است.

 

وی در خاتمه سخنان خود از زحمات تمامی حسابداران و کارکنان حوزه مالی  مرکز در راستای ارایه خدمات به مراجعان و بیماران تقدیر کرد.

 

دکتر خادمی مدیر بیمارستان شهید مدرس نیز ضمن تبریک روز حسابدار از حسابداران به عنوان مغز سیستم مالی مرکز یاد کرد و  نقش حسابداری را به ‌عنوان فراهم‌کنندگان اطلاعات مالی قابل ‌توجه برشمرد.

 

وی داشتن حسابداری دقیق و فعال را از عوامل موفقیت هر مجموعه ذکر کرد و افزود: داشتن نظم و دقت در امور محوله و زندگی، شاخص اصلی و مهم کارکنان حوزه مالی و حسابداری است.

در خاتمه این دیدار دکتر علیپور پارسا و دکتر خادمی با اهدای گل و لوح تقدیر از تلاش‌های حسابداران و کارکنان حوزه مالی تجلیل کردند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 123634
کلمات کلیدی